Nissan X-Trail

2.0 dCi 150CP Elegance auto

Interior

4.5

Habitaclul este punctul forte al lui X-Trail, modelul având un interior plăcut, care îţi dă senzaţia că eşti într-un monovolum înalt şi cu abilităţi 4x4. Într-un fel, spaţiul oferit este comparabil cu cel furnizat de un model dintr-un segment superior, iar pasagerii sunt răsfaţaţi cu o serie de elemente pe care nu le-am fi găsit în acest segment în urmă cu câţiva ani.

Scaunele din faţă sunt foarte bine profilate, oferind un nivel bun al suportului lateral. Ne-au plăcut şi scaunele din spate, care pot fi înclinate uşor cu ajutorul comenzilor de pe spătare. X-Trail punctează bine şi la capitolul spaţii depozitare, iar portbagajul are un sistem de compartimente ingenios, care poate fi eliminat dacă transportaţi ceva cu adevărat voluminos şi vă trebuie fiecare milimetru al portbagajului. Calitatea materialelor de la bord este potrivită pentru segmentul din care face parte X-Trail, deşi există şi butoane împrumutate de la modelele mai ieftine din gamă.

Nissan X-Trail are cea mai mare trapă panoramică din segment. Chiar dacă nu sunt fanul numărul unu al trapelor din sticlă, n-am putut să mă abţin să nu conduc X-Trail cu trapa deschisă, chiar şi pentru câteva zeci de minute, de dragul senzaţiei oferite. Odată ce treci de 100 km/h, trapa trebuie închisă, pentru că deflectorul de aer integrat devine inutil, iar curentul de aer rezultat generează sunete neplăcute. Tot la nivelul trapei, mai avem o nemulţumire - perdeaua interioară care protejează ocupanţii de lumina soarelui, montată între trapă şi pasageri, este acţionată manual. În mod normal, nu era o problemă, dar configuraţia trapei lui X-Trail te obligă să te întinzi până la nivelul banchetei din spate pentru a putea închide respectiva perdea.

  • nissan, miercuri, 18.07.2012 15:46

    Masina e buna,dar design-ul e foarte ''batran''. Ca majoritatea Nissan-urilor,designul e la pamant.

  • Vasilica, miercuri, 18.07.2012 16:02

    Nu impresioneaza cu nimic la nici un capitol decat in mintea ghertoilor ca este un adevarat offroad-er rabla fiind un dezastru in vanzari.

  • unu, miercuri, 18.07.2012 16:47

    nissan face masini cu un design special, modelele nu au nici o legatura intre ele, micra, primera, skyline, 350z, juke...lucru care putini o mai fac si trebuie sa apreciem.

  • PIVO3, miercuri, 18.07.2012 18:28

    @unu Asa este. Fiecare masina la Nissan are o personalitate diferita. Probabil ca multi nici nu cunosc gama Nissan. Note - generatia noua e absolut superba si cu siguranta ff practica. Juke e o masina de lifestyle pt cei neconformisti, Qashqai e o alta masina frumoasa si echilibrata. Patrol, Navara, Pathfinder e pentru barbati adevarati cu spirit de aventura. X-Trail e o nuca tare de dimensiuni compacte. GT-R e sfidarea supreama a fizicii si a concurentei de rang nobiliar. Extrem de competenta. Pacat ca nu se ofera Patrol pentru Romania. V-ati fi schimbat mult optica.

  • LauCalin, miercuri, 18.07.2012 22:53

    Mereu mi-a placut X-Trail pentru ca a fost singura masina din clasa asta dupa multi ani care a putut sa-i dea "peste bot" Toyotei Rav4. Imi amintesc ca atunci cand a aparut prima generatie, practic a rescris ce inseamna un SUV mediu. Cam ce a facut si Qushquai. in domeniul SUV-urilor compacte. Si referitor la masina asta, poate ca e nevoie de un X-Trail nou, pentru ca, desi in teren accidentat este bun, este un domeniu unde concurenta sta mai bine: pe sosea.

  • KLF, joi, 19.07.2012 22:30

    Un prieten are de 3 ani un X Trail de 2000cc dar are 170 sau 174 cp,cutie manuala in 6 tepte. Super tare masina,fara probleme si fuge de n-ai zice ca are 2 tone.

  • Mafia, vineri, 20.07.2012 12:01

    @KLF>.E si normal sa nu aiba probleme,doar vorbim despre o japoneza.

  • vasile, luni, 26.11.2012 17:13

    spune-ti va rog intre nissan x-trail 2009 si suzuki grand vitara 2009 ce ar fi mai bun sa cumpar sau altceva la pretul lor.cumpar pt familie si merg cu ea numai pe autostrada.

  • Alexandru Toma, sâmbătă, 15.12.2012 17:24

    am avut x-trail de 173 CP si am parcurs 190.000km in4 ani. Mai intai am facut chip tuning si l-am ridicat la 210 CP. Nu a consumat niciodata mai mult de 8% si era o placere sa-l conduci. Te scotea din orice problema. Grand vitara este mica, slaba, 5 viteze, 136cp, nimic interesant la ea. Dupa anul nou imi iau alt x-trail, dar cu cutie automata

  • unu, marţi, 22.04.2014 20:52

    am x-trail din 2010 si sunt ff. multumit de el ,si n'o sa renunt la x-trail pentru ca e confort si siguranta ,o masina puternica,te scoate din toate necazuri cand esti la greu ''cu ea ma simt implinit si fericit ''

  • 4x4, sâmbătă, 17.05.2014 16:08

    x-trail intradevar este o japoneza dar ATENTIE.........MOTOR DCI=RENAULT,,,,,,,,,NU PREA DURABILE ACESTE DCI........

  • 4x4, sâmbătă, 17.05.2014 16:11

    x-trail -urile mai vechi au bordul pe centru ,,,nu stiu cine cumpara masini cu bord pe centru.......x-trail mai recent e frumos la interior

  • 4x4, sâmbătă, 17.05.2014 16:13

    toate nissanurile daca au motoare diesel au motoare DCI=RENAULT......DECI NU ESTE O JAPONEZA PURA CA UN SUBARU,TOYOTA,MITSUBISHI,dar fiecare cu gustul si cunostintele lui