Nissan X-Trail

1.6 Diesel Turbo (dCi) 130CP 4x4 Man6 Acenta

Tehnologie

4.5

Din punct de vedere tehnologic, X-Trail se ţine bine. În funcţie de nivelul de echipare ales, maşina poate chiar să fie conectată la smartphone-ul şoferului şi să îi ofere servicii suplimentare printr-o aplicaţie dedicată numită Nissan Connect. Şoferul va avea acces la contul său de Facebook direct de pe ecranul multimedia, precum şi la serviciile de mesagerie aferente conturilor sale de social media, printre altele.

În rest, nivelul de echipare mediu, Acenta, care reprezenta şi exemplarul testat de noi, prezintă aproape toate dotările pe care le aşteptăm de la un SUV de 30.000 de euro în anul 2014. Un singur lucru ne-a lipsit la echiparea standard Acenta în comparaţie cu ceea ce oferă lista de opţionale, iar acela este pornirea şi accesul fără cheie, exemplarul testat de noi având bătrâna cheie briceag şi pornire clasică, cu cheia în contact. Nu-i un capăt de ţară, evident, dar această dotare de confort se face simţită odată ce nu o mai ai, după cum am observat când am schimbat maşinile cu colegii de breaslă în cadrul testului organizat de importatorul Nissan în România.

Am apreciat în mod deosebit noul format al comenzilor de pe volan şi interfaţa modernizată a sistemului multimedia. Contrar aşteptărilor, nu există nicio legătură cu ceea ce găsim în portofoliul Renault, cum este de exemplu sistemul R-Link, deşi vorbim despre o marcă parteneră într-o alianţă. Sau, cine ştie, poate că inginerii Nissan au apelat la o echipă talentată de designeri pentru a masca acelaşi sistem de operare sub o nouă interfaţă grafică, reuşită din punctul nostru de vedere.

  • eee, joi, 21.08.2014 12:49

    eu sunt de parere ca numai 3 poze cu interiorul este cam putin. Pentru mine, personal este extrem de important cum arata interiorul, avand in vedere ca acolo o sa stau eu. pe dinafara conteaza mai putin cum arata. daca mai aveti poze cu interiorul, sunt binevenite, cred eu

  • Sebastian, joi, 21.08.2014 12:58

    @eee Organizatorii evenimentului ne-au promis că ne vor trimite mai multe imagini în seara aceasta, urmând să completăm galeria cu acestea. Dacă nu ai răbdare până atunci, ai aici o galerie foto oficială a lui X-Trail: http://www.automarket.ro/masini-noi/nissan/x-trail-2014-2911/poze/

  • lorinczi.thomas, joi, 21.08.2014 13:56

    Nu este a treia generație?

  • eu, joi, 21.08.2014 14:55

    Foarte bine arata x-trailul asta, mai putin partea din spate,chiar daca seamana mult cu Qasqai. Inclusiv interiorul e superb, arata european, mult peste ce obisnuia sa faca Nissan. Cred ca merita diferenta de bani in plus fata de un Qasqai (diferenta e chiar mica), Xtrail fiind un suv adevarat. Ar fi mai potrivit un motor mai puternic ceva 2.0 dci 170-180cp, nu cred ca ar costa mai mult de 2000e in plus.

  • me, joi, 21.08.2014 15:06

    Qasqai Acenta 4x4 manual 130cp 27000e. Xtrail Acenta 4x4 manual 130cp 30600e conform automarket, siteul Nissan e ramas in urma, in lista de modele nu apare noul Xtrail, sunt mai preocupati daca accept cookies.

  • Sebastian, joi, 21.08.2014 15:33

    @lorinczi.thomas Ba da. Mulţumim pentru sesizare.

  • Geo, joi, 21.08.2014 18:03

    Imi place masina. E reusita.

  • Andy, joi, 21.08.2014 20:00

    Foarte reusita masina, singurele lucruri mai putin placute fiind bordul glossy care daca e ca la Renault se zgarie destul de repede si ramane inestetic plus locul gol de unde trebuia sa fie butucul cheii de contact (puteau sa puna butonul de start engine acolo sau macar sa-l acopere in situatia de acum). Per total e cam cea mai buna optiune in plaja de preturi respective si sunt curios cat ar costa varianta Tekna la noi...

  • antonny, joi, 21.08.2014 22:48

    o masina care isi merita si ultimul leut ......pentru o masina 4x4 e nevoie de cuplu nu de CP .....e de ajuns o singura motorizare !!!! Romanul vrea diesel nu benzina,pentru ce motor mare cand nu isi permite asigurarea impozite intretinere s.a.m.d

  • cineva, joi, 28.08.2014 10:45

    @Andy Tekna 2WD 5 locuri 33.540€ cu TVA Tekna 4WD 7 locuri 36.440€ cu TVA Eu sunt de parere ca daca tot vrei sa dai peste 30.000 pe o astfel de masina, e pacat sa nu dai 3000 in plus si sa o iei pe cea mai dotata. Pana la urma, masina se foloseste cel putin cativa ani, si suma suplimentara aproape ca nu se simte in total. In plus, poti sa mergi linistit pe oriunde, in orice fel de vreme... si sa mai iei cu tine si niste copii suplimentari :)