Tinuta de drum
Gândit în primul rând ca un model destinat familiei, Qashqai era obligat să abordeze o ţinută de drum foarte confortabilă, lucru pe care l-a şi făcut de altfel. Imperfecţiunile suprafeţelor de rulare vor fi resimţite foarte puţin de ocupanţii celor şapte locuri, iar senzaţia de confort va fi asociată automat cu una de siguranţă. În modul 4x2, Qashqai+2 se dovedeşte a fi mai sprinten dar şi mai nesigur pe viraje, unde se simte o senzaţie de ruliu. Odată cuplată însă tracţiunea integrală, lucrurile încep să se stabilizeze, chiar dacă japonezul îşi pierde din vlagă. Aderenţa este una de invidiat, fiind foarte greu să te simţi ameninţat atunci când repartiţia cuplului se face atât de bine între punţi. Dacă vă gândiţi la escapade off-road nu vă minţiţi singuri. Qashqai+2 face faţă unui drum forestier, unui drum de noroi sau unui drum acoperit cu zăpadă de câţiva centimetri. În concluzie: unui drum şi nu unor denivelări prea riscante. Chiar dacă există modul Lock al tracţiunii 4x4, el nu poate compensa unghiurile de atac şi de degajare destul de modeste.
Felicitari Automarket! un editorial de exceptie! asteptam cu interes si altele!