Tinuta de drum
Miza lui Qashqai+2 a fost aceea de a oferi celor cinci sau şapte pasageri suficient confort pe distanţe lungi. În cazul meu miza a fost atinsă pentru că după 700 de kilometri parcurşi într-o singură zi am fost destul de odihnit.
Imperfecţiunile suprafeţelor de rulare vor fi resimţite foarte puţin de ocupanţii celor cinci locuri, iar senzaţia de confort va fi asociată automat cu una de siguranţă. Chiar şi pe porţiunile de drum accidentat imperfecţiunile sunt absorbite foarte bine.
Când vorbim însă de drum virajat, ruliul îşi face simţită prezenţa. Senzaţia poate fi diminuată atunci când folosiţi tracţiunea ambelor punţi. În modul 4x2, Qashqai+2 tinde să fie ceva mai predispus la a pierde aderenţa pe porţiuni de drum cu succesiuni de curbe.
În modul 4x4 cuplul se transmite inteligent între cele două punţi şi acest efect este evitat. Chiar dacă pe consola centrală veţi găsi modul Lock al tracţiunii integrale să nu vă treacă prin cap acte de bravură în teren accidentat.
Qashqai se mişcă bine pe drumuri forestiere, şleauri puţin adânci, văi, denivelări, însă nu poate aborda trasee dificile din cauza unghiurilor de atac destul de pământeşti. Rămâne însă perfect pentru a urca borduri.
O panarama de masina...cat despre lesing...mai bine renuntati...e teapa curata...platiti masina aproape dublu...iar cursul euro e tot timpul mai mare decat la banca...vb din experienta...o zi buna!