Interior
Întotdeauna am recomandat alegerea unui acoperiş panoramic pe Qashqai. Conferă o senzaţie de habitaclu aerisit cum rar găseşti în acest segment. Tot acest artificiu şi animă un habitaclu care altfel nu ar ieşi prea mult în evidenţă.
Materialele au devenit parcă ceva mai prietenoase, chiar dacă pe alocuri se mai simte prezenţa unui plastic dur. Ele au însă meritul de a inspira robusteţe şi de a promite perenitate. Ergonomia este şi ea destul de bună, chiar dacă uneori poţi avea senzaţia că butoanele climatizării sunt înghesuite acolo jos. De apreciat ergonomia comenzilor de pe volan, care, deşi numeroase, sunt extrem de uşor de acţionat şi nu necesită o învăţare prealabilă.
Destul de intuitiv şi sistemul de navigaţie, care nu impresionează însă prin calitatea imaginii.
La capitolul spaţiu interior, Qashqai+2 impresionează în configuraţia cu cinci locuri. Loc berechet pentru pasagerii faţă şi spate la nivelul capului şi al picioarelor. Ba mai mult, spaţiu suficient şi în portbagajul de 450 de litri, cu 40 de litri mai mare decât al unul Qashqai standard.
Polemicile apar atunci când vorbim despre capacitatea lui Qashqai+2 de a găzdui 7 pasageri, adică scopul pentru care a şi luat naştere această variantă.
Pe ultimul rând de scaune se poate sta confortabil în poziţie Lotus, având în vedere că şezutul este la acelaşi nivel cu podeaua portbagajului.
O panarama de masina...cat despre lesing...mai bine renuntati...e teapa curata...platiti masina aproape dublu...iar cursul euro e tot timpul mai mare decat la banca...vb din experienta...o zi buna!