Nissan Qashqai

1.2 Benzina Turbo (DIG-T) 115CP 4x2 Man6 Acenta

Interior

4.5

Nissan a îmbunătăţit interiorul lui Qashqai odată cu noua generaţie. Materialele prezintă acum un nivel superior de calitate, iar piesele din plastic sunt mai moi şi mai plăcute la atingere. Există în continuare suprafeţe de plastic mai dure, dar vorbim totuşi despre un model de volum şi acestea se află oricum în zone în care puţine maşini au materiale moi.

Finisajele sunt atente şi lasă impresia unei maşini făcute cu precizie, dar nu putem spune asta şi în materie de antifonare atunci când atingem viteze de autostradă, când începe să fie perceput destul de uşor zgomotul vântului.

Japonezii de la Nissan asigură în continuare un nivel bun de ergonomie pentru Qashqai, toate comenzile fiind amplasate într-un mod inteligent la care se adaptează orice şofer. Grafica unităţii multimedia şi a ceasurilor de bord a atins un nou nivel, caracterele fiind mai uşor lizibile şi pictogramele mai plăcute la vedere.

Scaunele din faţă sunt confortabile şi asigură un nivel potrivit al suportului lateral. Bancheta din spate asigură suficient spaţiu pentru trei adulţi, ceea ce înseamnă că la bordul lui Qashqai pot călători cinci pasageri cu tot cu bagaje. Spaţiile de depozitare oferite de habitaclul lui Qashqai sunt şi ele suficiente şi gândite destul de bine. Portbagajul cu podea dublă are un volum de 430 de litri, asigurând aproape la fel de mult spaţiu cât portbagajul lui Ford Kuga, dar semnificativ mai mic decât cel al lui RAV4, ix35 (cel mai mare din segment) şi CR-V.

  • Dan, luni, 01.12.2014 20:04

    Visez la un Qashqai 4x4 cu motor 1.6 turbo 163 CP... masina ideala !

  • antonny, luni, 01.12.2014 20:13

    care e diferenta intre 1.2 DIG-T SI 1.2 TCE ..... cutia de viteze cu 6 raporte e aceeasi ???

  • ScorpyonVAG, luni, 01.12.2014 21:28

    @antonny: Nu exista nici o diferenta, codul motor este pentru toate H5FT. Doar ca pe Duster are puterea maxima la 5250 parca, iar la restul la 4500.

  • And, luni, 01.12.2014 21:39

    @Automarket, ati uitat la competitorii directi unul foarte important, Skoda Yeti! Iar faptul ca motorul devine zgomotos la 5000 rpm, e mai mult decat IRELEVANT la motoarele astea, pentru ca nu prea ai de ce sa ajungi cu ele in astfel de ture, doar nu sunt normal aspirate...

  • mishazaitev, marţi, 02.12.2014 10:05

    @And Ai dreptate. Si chiar nu inteleg de ce ai luat manute rosii. La pretul modelului testat, iti poti lua fie un YETI diesel 2.0 diesel de 110 cp, die un 1.8 TSI de 160 cp.

  • vianu, marţi, 02.12.2014 10:47

    @misha...mai pune si optionalele si vezi pretul final strict "la linie" Yeti nu e mai ieftin si cum nissan are o singura oferta se poate incepe cu un Yeti de 18.700Eu Nici eu nu inteleg de ce nu s-a pus Skoda in comparativ dar a aparut S-Cross ori ASX care sunt destul de jos in vanzari

  • Azazel, marţi, 02.12.2014 11:53

    Daca sunt destul de jos la vanzari nu inseamna ca nu ii sunt concurenti. Bine, asta nu e o scuza sa nu fie trecuta si Yeti care trebuie sa recunoastem ca la acest nivel de pret este una dintre cele mai bune oferte.

  • mishazaitev, marţi, 02.12.2014 12:18

    @Vianu Nu stiu, ce spun altii, dar decat un Qashqai 4x3 cu motor de 1.2 115 cp, optionat, mai bine un Yeti 4x4 cu motor de 1.8 160 cp, mai chel, daca dieselul de 2.0 si 110 cp nu ne satisface. Prin urmare, depinde de cel caruia modelul respectiv i se adreseaza. Nu mai zic de ASX care cred ca in prezent are pretul asta sau unul apropiat cu motor diesel, dotari rezonabile si blocarea tractiunii 50/50.

  • Kap, marţi, 02.12.2014 13:11

    A propos de "modele din rândul SUV-urilor compacte [care] au motoare alimentate cu benzină [...] să dezvolte un nivel de putere din acest registru, transmisie manuală şi tracţiune faţă": Dacia Duster Laureate 4x2 1.2 TCe 125 CP si 205 Nm - 14.800 EUR.

  • Edi, marţi, 02.12.2014 13:29

    Scump pentru motorasul ala si nivelul de echipare. Cea mai buna oferta din segment este Dusterul (pret imbatabil) sau daca vrei masina occidentala Skoda Yeti cu motorizarea de 160 CP.

  • LauCalin, marţi, 02.12.2014 15:28

    Masina mi se pare destul de ok pentru acesti bani. Pe de alta parte inteleg ca este un nivel de dotare mai slab si nici motorul nu e cel mai puternic, dar oare chiar atat de scumb sa fie un capac de motor incat sa renunti la el? Da, se poate trai si fara el. Dar totusi... pana si Logan de 1.2 are un capac pe motor.

  • mishazaitev, marţi, 02.12.2014 16:58

    @LauCalin De curiozitate, ai scris pe Logan Forum pana acum? Nick-ul mi-e tare cunoscut!

  • LauCalin, marţi, 02.12.2014 23:34

    Da, am mai scris si pe-acolo, mai ales la topicul despre Logan 2. Am o cunostinta care intr-o periodata vroia sa-si ia un Logan 2 parca pe gaz si am "schimbat cateva vorbe" cu userii. E un forum bun si oamenii sunt ok. Si oriucum am pe mai multe forumuri cont pentru ca, daca imi place acest domeniu, imi place sa aflu informatii si de la cei care au masini, nu doar din reviste sau cum este cazul de fata. Personal consider ca nimic nu se compara cu parerea proprietarilor, oricata reclama s-ar face unui produs si indiferent de persoana care ar face asta.

  • mishazaitev, miercuri, 03.12.2014 10:23

    @LauCalin Si eu am petrecut mult timp pe forumul respecti. Si acum mai intru uneori, desi recunosc ca interesul pentru masina respectiva mi s-a redus. Intr-adevar oamenii sunt cu maxim bun-simt si imi ridic palaria in fata lor. Sa traiesti!

  • ALOOOoo, joi, 04.12.2014 19:23

    Romanul tot roman ramane ! Exista un motiv bine intemeiat pentru care Nissan e lider pe segmentul crossoverelor si nu Skoda. Nici macar Vw. Comentati de pret entry-level? 2.0 TDI 110cp e un motor depasit moral si tehnologic, ca sa nu mai vorbim de zgomotul la vant (cutie ambulanta deh) si alte treburi. Conduceti masinile inainte sa scrieti. Nissan Qashqai in schimb e mult mai rafinat, cu un design net superior si capabilitati 4x4 peste ce poate oferi yeti & co.

  • tyd, sâmbătă, 13.12.2014 13:32

    din pacate nisan in america se duca la fund......ei se plang de fiabilitate...managerii reno ar trebui sa modifice pt europa ce se vinde aici..ce e pt america trebuie neatinse

  • ha!, marţi, 16.12.2014 19:04

    Alt pustan care tocmai s-a intors din Statele Unite si isi da aere de mare importanta , dar nu stie sa scrie corect numele marcilor sau sa inceapa o fraza cu majuscula... Du-te la cursuri baiatule, nu mai chiuli de la scoala. Educatia este importanta !!!

  • massmedia, miercuri, 17.12.2014 18:46

    Diversii speculanti ar trebui sa priceapa urmatorul lucru: Nissan e Nissan, Renault e Renault. Nissan e pe crestere in America si Europa, atat ca profit, cat si cota de piata. Datele pot fi verificate.