Interior
Pathfinder nu prezintă un interior schimbat faţă de versiunea testată în vara anului trecut, deci beneficiem tot de şapte locuri şi spaţiu berechet pentru primii cinci pasageri. Pasagerii de pe ultimul rând de scaune nu sunt la fel de răsfăţaţi, cele două locuri din portbagaj fiind mai potrivite pentru persoane cu o înălţime mai mică. De asemenea, procesul de desfacere a celor două scaune este destul de complicat, fiind nevoie de două persoane ca să scoţi capacul hayon-ului şi să ridici scaunele. Operaţiunea nu ar fi la fel de uşoară dacă ar fi realizată în viscol, ploaie sau vânt, dar situaţia este valabilă şi pentru alte modele din segment, cu toate că respectiva protecţie a hayon-ului necesită ceva mai multă atenţie la manevrare.
Locurile din faţă, în schimb, ne amintesc de un turism prin forma lor şi prezintă un suport lateral corespunzător, alături de o husă din piele de calitate superioară. Poziţia la volan nu este prea înaltă şi îţi permite să urmăreşti cu uşurinţă tot ce te înconjoară. Urcarea la bord necesită ceva atenţie din lipsa unui mâner amplasat pe montantul A, cum este cazul locului din dreapta, şoferul fiind nevoit să se strecoare cu atenţie dacă are pragurile murdare sau este o maşină parcată în stânga sa.
Portbagajul oferă 515 litri, puţin în comparaţie cu Jeep Grand Cherokee sau cu Veracruz, dar suficient. Touareg este foarte apropiat de nivelul acesta, cu ai săi 520 de litri. Toareg nu oferă şapte locuri, însă, deci cei de la Nissan sunt în avantaj din acest punct de vedere.
ce retinem din acest drive test ca Touareg e mult mai bun la toate capitolele fata de Pathfinder (de parca nu stiam)