Tinuta de drum
Nissan Navara se comportă bine atât pe şosea, cât şi în afara ei. În comparaţie cu Volkswagen Amarok, modelul nipon este mai capabil în off-road, deşi îi lipseşte o parte din fineţea lui Amarok la absorbţia denivelărilor. Pentru un model cu arcuri lamelare pe spate - la fel ca toate modelele din segment care pot să care multe kilograme în benă, Navara se manevrează bine pe şosea, chiar şi în modul 4x2 şi în condiţii precare de aderenţă. Direcţia oferă un nivel potrivit de feeling şi nu este prea grea, oferindu-i şoferului o călătorie relaxată şi un sentiment de încredere la rotirea volanului. Navara nu este cel mai performant pick-up în condiţii de off-road, dar ajungi la destinaţie fără nicio problemă dacă eşti atent. Şi când spunem destinaţie ne referim aproape la orice loc în care se poate ajunge cu o maşină fără modificări.
Am avut ocazia să-l încercăm pe Navara în noroi proaspăt, în urma unei ploi consistente, în condiţii reci. Modelul s-a descurcat foarte bine, dar a trebuit să utilizăm toate resursele sale în materie de off-road pentru a urca un deal plin de noroi. Am reuşit, în ciuda faptului că anvelopele de stradă erau "învelite" cu noroi, semn că acest model poate să meargă cu fruntea sus în aproape orice condiţii. Cu un set de anvelope potrivite şi eventual o suspensie cu o gardă la sol ceva mai mare, Navara ar putea fi de neoprit pe teren accidentat.
Da, dar nu e Amarok...voi aveti ceva cu Amarokul asta....