Interior
Cu excepţia lui Amarok, vorbim de cel mai bun interior din segment. Atât în ceea ce priveşte spaţiul, cât şi din punctul de vedere al ergonomiei şi al materialelor utilizate. Navara are materiale ceva mai dure şi, aparent, mai rezistente decât Amarok. Cei de la Volkswagen se mândresc cu un interior mai spaţios, iar Nissan nu poate să îi contrazică la acest capitol, în special pentru locurile din spate. Cu toate acestea, bancheta din spate poate găzdui trei persoane fără nicio problemă, dar aceştia nu vor sta la fel de bine ca în Amarok. În ceea ce priveşte interiorul, Navara se poate mândri la capitolul high-tech, dar şi la capitolul ergonomie. Cotiera vine la fix, iar toate butoanele sunt exact unde ar trebui să fie. Cu toate acestea, butoanele din dreptul genunchiului stâng al şoferului nu sunt luminate suficient de bine, doar comutatorul care porneşte şi opreşte sistemul de încălzire a motorului fiind semnalizat corespunzător. Celelalte butoane nu au iluminare, dar comutatorul care blochează diferenţialul spate are un martor în bord care se aprinde odată ce acesta a fost activat.
Atât suporturile de pahar, cât şi buzunarele uşilor au dimensiuni generoase, cele din urmă fiind capabil să găzduiască chiar şi două PET-uri de 1.5 litri. Comenzile de pe consola centrală care vizează sistemul de climatizare şi sistemul multimedia au fost preluate de la alte modele din concernul Renault-Nissan, lucru favorabil atât pentru clienţii acestei alianţe, cât şi pentru noi, pentru că nu a fost necesară o perioadă de acomodare cu comenzile şi cu interfaţa.
Da, dar nu e Amarok...voi aveti ceva cu Amarokul asta....