Nissan Navara

Motor / Transmisie

5.0
Motorul 2.5 dCi al lui Navara dezvoltă 190 CP la 4.000 rpm şi 450 Nm la 2.000 rpm. Unitatea este cea mai puternică din segment şi este depăsită doar de motorul de 3.0 litri oferit tot pe Navara, dar pe piaţa din Europa de Vest. Revenind la exemplarul testat, nu vorbim despre cel mai bine antifonat motor şi nici cel mai silenţios, dar nu contează aşa de mult, e un vehicul utilitar destinat celor care vor să se distreze şi, eventual, să ajungă repede la destinaţie. Cutia de viteze este etajată bine, fiind capabilă să ofere atât un rulaj docil, cât şi să alerge de parcă nu ar mai exista ziua de mâine. La fel ca la orice off-roader care se respectă, avem reductor, iar şoferul poate să selecteze fie modul 4x2, cu tracţiune spate, fie modul 4x4, fie modul 4x4 cu reductor. Diferenţialul spate este blocabil electronic, oferind un plus pe off-road în faţa altor rivali, care oferă acest echipament doar ca opţional. Reprizele sunt bune având în vedere nivelul ridicat de putere şi cuplu motor, iar modelul poate să ruleze la viteze de autostradă fără să fie turat până la linia roşie a tahometrului. Din contră, pentru o viteză de 120-130 km/h, nici măcar nu atingem 3.000 rpm.
  • crysti09, miercuri, 20.04.2011 15:01

    Da, dar nu e Amarok...voi aveti ceva cu Amarokul asta....

  • cris, miercuri, 20.04.2011 17:09
    4x4

    @Automarket: Stiu ca voi nu prea ati facut teste comparative dar nu s-ar putea face? de ex cu masini de offroad !

  • BaditzaEx, miercuri, 20.04.2011 20:43
    una - doua dati ex VAG

    chiar si-n segmentul asta tre sa duceti vorba , intr-una de VAG de parca ar fi nu stiu ce etalon ?!

  • io, miercuri, 20.04.2011 22:18
    @Ciprian Mihai , autorul testului

    "Având în vedere că am avut ocazia să le încercăm pe amândouă, considerăm că Navara se mişcă mai bine pe şosea decât Amarok, iar acest lucru este justificat de cei 50 Nm în plus'' ....... si totusi ati dat 4.5 stele la "Performanta" Nissan-ului si 5 stele pline VW-ului... cum se explica dle Ciprian Mihai ?? si nu-mi baga faza cu "rafinamentul motorului" ca nu tine de performante, reprize si acceleratie. Apropo, cand Renault facea motoare rafinate, vw se juca cu aia in praf !

  • lincon, joi, 21.04.2011 10:40
    ...............

    Sa-nteleg ca VW Amarok a si devenit un etalon in aceasta clasa??? Una doua-hop-top-comparatie cu Amarok !!!... ca a fost testat recent domle'; tot recent ati testat si Hilux dar citind articolul masina asta nu prea are ce cauta in acest segment conform testelor voastre. Inteleg sa iei de la VW ca repere in segment modele precum Golf sau Passat dar voi deja intreceti orice masura, devenit penibili de acum, insa pe criza asta galaxiala banii celor de la VW sunt parfum asa-i ?!?!?! Note test: Nissan Navara - 4.3 VW Amarok ( un nou nascut care nu a demonstrat pana acum nici un fel de calitate solida, nici un istoric, nici o confirmare ) - 4.1 Toyota Hilux - 3.7 :)))))))) Stiu, va cam da cu flit Toyota Romania cand intindeti mana. Repet: sunteti penibili !!!

  • andrei, vineri, 22.04.2011 20:57
    pick-up

    Acum, ne-om fi americanzat și noi totuși parcă nu chiar de tot așa că atunci când faceți teste cu un pick-up ar fi indicat să ne spuneți câte ceva despre bene, comportament in teren un pic mai dificil decât o autostradă (faptul că ați reușit să urcați un deal nu mi se pare deosebit de relevant), ușurința încărcării, șamd. Prostiii din astea care ar putea interesa un om ce vrea să își cumpere pick-up în România.

  • Rekinu, joi, 27.09.2012 11:17

    Calitate-Pret, Nissan Navara ramane cel mai bun pick-up de teren si in plus fata de asta are punte de camioneta pe spate, poti sa pui pe distante scurte pana la 3.0 To pe ea si cara fara probleme. Amarok nu are istorie in asa ceva cei de la vw sunt la inceput in segmentul asta, si nu poti sa il declasezi pe Hilux in halul asta cand el este lider la pick-up pe piata mondiala sa nu uitam nici de L200 care a castigat Paris-Dakar.

  • kossmilano, miercuri, 22.01.2014 22:26

    domnilor de la automarket chiar sunteti penibili cu vw amarok sau in general cu vag-ul,,,,,,motoarele de vw sunt consumatoare de ulei ,probleme fap,probleme si probleme,piese facute in PRC,STITI CE INSEAMNA???? SI NEMTIII NU MAI SUNT PURISANGE,,,,,,AM AVUT TOT FELUL DE MICROBUZE,T3,T4,T5,,,,LT 35,LT 35,11,,,,GOLF,SKODA,,,,,,MEREU PROBLEME MOTOR ,CONSUM ULEI 1,0 L LA 4000 KM EFECTUATI,,,,,,AM NAVARA DIN 2007 MOTOR 2,5 MODEL LE -PLUS,,,,,O MASINA PE SOSEA,,,,,UN MIC TRACTORAS 4X4 IN SANTIER SPECIFIC IN SANTIER!!!!NU AM CUMPARAT PIKUP PENTRU A FACE OFFROAD,CI PENTRU A FACE BA NI CU EA,,,,,CINE ISI CUMPARA UN PIKUP DE GENUL ASTA NU SE UITA LA CONSUM,,,,,,CINE SE UITA LA CONSUM ,,,,NU TREBUIE SA-L CUMPERE,,,,INSEAMNA CA NU ARE NEVOIE DE EL,,,,,,,VA MULTUMESC PENTRU TIMPUL ACORDAT CITIRII

  • cox, vineri, 20.03.2015 11:05

    Navara si Hilux,primele. L200_le,Amarok si restul d-lor.Interesanta faza cu Amarok-ul pe primul loc.Nu se poate!!poate cu un motor mai mare ,2.5.sau 3.0.,da. Autoutilitara adevarata inseamna in primul rand putere,cari 2-3 tone ,remorca 2 axe ,in noroi pana in gat. Toyota cu noroaiele,mai putin cu soseaua(viteze mari ,peste 120),Nissan cu soseaua,mai putin cu noroaiele(garda joasa ,dar poate fi modificata).Dar noi romanii(parte din populatie),mergem la gramada cu turma:volkswagen,audi,etc. La acest segment,japonezii dau clasa nemtilor,prin traditia si anii de experienta!!