Interior
Facelift-ul nu l-a schimbat pe Micra după cum ne-am fi aşteptat. Japonezii au eliminat buzunarul "secret" integrat în şezutul scaunului din dreapta şi nu au adus niciun aport suplimentar habitaclului. Materialele de la bord nu au crescut în materie de calitate, existând în continuare elemente de plastic dur. Personal, nu am apreciat nuanţa de culoare aleasă pentru acest interior, negrul fiind mai potrivit în comparaţie cu notele de gri şi de bej pe care le-am găsit la bord.
Poziţia la volan a fost mai ridicată decât mi-aş fi dorit şi decât îmi aduceam aminte de la testul precedent cu Micra. În ceea ce priveşte scaunele din faţă, acestea oferă un suport lateral decent, dar departe de impresionant, iar volanul are o plajă de reglare destul de îngustă, ca să nu vorbim de faptul că nu se reglează în profunzime. Cotiera este amplasată bine şi este suficient de moale încât să-ţi odihnească cotul obosit de mouse atunci când stai la semafor.
Bancheta din spate le oferă suficient spaţiu celor trei pasageri, cu toate că este relativ fermă şi poate fi obositoare la un drum mai lung, după cum se dovedesc şi scaunele din faţă. Senzaţia de spaţiu este amplificată de plafonul panoramic din sticlă, element rar în segment şi plăcut de toţi pasagerii cu excepţia situaţiilor când soarele este la ora sa de vârf.
Portbagajul are 265 de litri, mai mic decât la Fiesta, Yaris, Polo, Clio, Corsa, Rio, Jazz, 208, C3, Aveo şi Sandero. Pe de altă parte, spaţiile de depozitare de la bord sunt practice şi numeroase, lucru de apreciat la Micra.
18.000 de coco ?????????????????????? S-a triplat TVA-ul peste noapte ? La banii astia orice comentariu despre masina e de prisos.