Interior
Pentru a putea să taie cât mai mult din costuri, inginerii Nissan au renunțat la multe elemente de confort care încep să migreze de la segmentele mai mari la cele mai mici. De exemplu, materialele interioare nu încântă, plasticul dur fiinde regăsit, fără excepție, pe tot bordul. Din fericire, cei de la Nissan au știu că standardele și cerințele anului 2010 sunt ceva mai ridicate decât acum 6-8 ani și au eliminat din neajunsuri prin faptul că bordul poate fi comandat în două nuanțe plăcute la vedere. Micra recuperează însă atunci când vorbim de spațiu interior și de echipamente disponibile, modelul japonez având plusuri evidente la aceste capitole în comparație cu generația anterioară. Astfel, puteți comanda de la plafon panoramic la scaune încălzite sau climatizare automată, până la un sistem GPS extrem de exact, care și-a făcut datoria fără eroare pe străduțele necunoscute ale capitalei Danemarcei, locul de desfășurare a testului de presă. Foarte bună și diversitatea locurilor de depozitare a obiectelor mici. De exemplu, torpedoul este împărțit în trei "sertare" separate, foarte utile la depozitarea diferitelor acte, hârtii sau dosare necesare în mașină.
o masina extrem de fiabila