Tinuta de drum
Micra are cea mai mică rază de bracare din segment, element extrem de util în parcări şi la manevrele prin spaţii înguste. Direcţia este asistată electronic şi are un comportament artificial, iar fermitatea sa creşte odată cu viteza de deplasare. Nu este cea mai sportivă direcţie posibilă şi nici cea mai amortizată, ceea ce înseamnă că oferă un echilibru foarte interesant între confort şi feedback. În ceea ce priveşte suspensiile, acestea sunt ceva mai ferme, lucru care ar putea deveni deranjant în peisajul urban românesc, mai ales după o iarnă crâncenă. În ceea ce priveşte abilităţile dinamice ale acestui model, situaţia nu este impresionantă în raport cu sportivele pe care le poţi cumpăra în segmentul B, dar comportamentul său este suficient de dinamic pentru a îndeplini necesităţile unui utilizator obişnuit.
Cu tot ce ai scris la Motor / Transmisie, treceti totusi cutia cvt la minusuri. Eu nu mai inteleg nimic din articolul asta. E o harababura de test !