Interior
Nissan s-a concentrat pe eficientizarea costurilor şi utilizarea inteligentă a spaţiului atunci când a creat interiorul lui Micra, aşa că plasticul este literă de lege pentru habitaclul acestui model. Însă trebuie să recunoaştem că Micra este spaţioasă pentru dimensiunile sale exterioare, subcompacta japoneză având un portbagaj aproape la fel de mare ca al lui Polo, deşi este cu 20 de centimetri mai scurt decât acesta. Spaţiul pentru pasagerii din spate este singurul capitol la care subcompactele mai mari îl surclasează pe micul model de la Nissan, acesta fiind suficient de spaţios pentru patru persoane, dar uşor inconfortabil dacă atinge capacitatea maximă.
Scaunele din faţă sunt destul de ferme şi nu au un suport lateral foarte generos, ceea ce ar putea deveni obositor dacă străbateţi oraşul în lung şi în lat de dimineaţa până seara, ca să nu mai vorbim de o excursie la sute de kilometri distanţă. Scaunul pasagerului din dreapta este echipat cu un suport pentru documente amplasat sub şezut, dar gradul de confidenţialitate al acestuia a ajuns aproape de zero în momentul publicării pe internet a locaţiei sale. În schimb, ne-a plăcut ergonomia comenzilor şi modul în care era structurat torpedoul, toate elementele necesare unui utilizator fiind la îndemână.
Cu tot ce ai scris la Motor / Transmisie, treceti totusi cutia cvt la minusuri. Eu nu mai inteleg nimic din articolul asta. E o harababura de test !