Nissan Juke

1.2 Benzina Turbo (DIG-T) 115CP Man6 N-Connecta

Calitate / Pret

4.0

Juke are deja o bază importantă de fani şi clienţi fideli care au fost cuceriţi de acest model total diferit de concurenţă. Noul Juke facelift va cimenta şi mai bine numărul fanilor, schimbările discrete de look păstrându-l proaspăt pentru încă câţiva ani. 

În ceea ce priveşte preţul de achiziţie, Nissan Juke facelift poate fi achiziţionat pentru suma de 15.500 euro în varianta de bază cu motor 1.6 benzină de 95 CP. Pentru un exemplar precum cel testat, cu motorul turbo 1.2 DIG-T de 115 CP şi nivelul de echipare Tekna, va trebui achitată suma de 19.700 euro. Pentru aceşti bani avem un Juke super echipat, cu jante din aliaj de 17 inch, climatizare automată, cruise control, cheie inteligentă, sistem start/stop, sistemul Nissan Connect Plus şi Nissan Safety Shield şi computer de bord. 

Trapa din sticlă, pachetul de personalizare interioară cu ornamente în culoarea caroseriei, tapiţeria din piele şi scaunele încălzite sunt dotări opţionale.

Principalul concurent este fratele de grup Dacia Duster. Cu acelaşi motor, dar în varianta de 125 CP, Duster costă 14.800 euro. Cel mai apropiat concurent este Mitsubishi ASX cu un preţ de 19.500 euro, în timp ce restul concurenţilor au preţuri de peste 20.000 euro.

  • mircea1380, miercuri, 08.10.2014 13:18

    Atentie cu valoarea portbagajului - o fi el facelift, dar nu aveau cum sa creasca cu 100 litri capacitatea. Modelul pre-facelift avea 207 litri pentru versiunile 4x4 si 251 litri pentru cele 4x2. Mai e mult pana la 355 litri...

  • super, miercuri, 08.10.2014 15:13

    E o masina de oras excelenta ! Fie ca esti la club sau la facultate , Juke te scoate in evidenta ca un individ neconformist, caruia nu-i pasa de uzante...

  • iuliohir, miercuri, 08.10.2014 15:30

    Uuuuurata masina ! Despre restul nu comentez.

  • DAC, miercuri, 08.10.2014 15:52

    Juke, fie iti place, fie nu iti place! Mie imi place foarte mult, mai ales galben!

  • @super, miercuri, 08.10.2014 15:55

    Da, da....asa e! Eu cunosc un singur posesor de Juke si ala e gay. Nu e bine sa extrapolam dar masina asta se adreseaza metrosexualilor si pipitelor (neconformisti sau nu).

  • Mihai, miercuri, 08.10.2014 16:06

    Cunosti tu unul...si acel individ reprezinta mii de persoane care au ales Juke. Mda,mai usor cu fumatul in scop "recreativ". Nu-ti dai seama cat de penibil si tras de par e ce spui? Cunosti pe naiba! Te-ai inspirat putin de la "premiile" primite de Audi TT, nu-i asa?

  • someone, miercuri, 08.10.2014 16:06

    nu v-a placut "elemente comune cu Dacia/Renault " , dar v-a placut " Motorul 1.2 turbo" . dar de unde e acest motor, daca nu de la Renault ?

  • @Mihai, miercuri, 08.10.2014 16:11

    Macar Audi TT este pentru gay cu prestanta. Juke e pentru baietii mai...din popor (sau popou).

  • @someone, miercuri, 08.10.2014 16:12

    Cand au spus elemente comune, se refereau la plafoniera, nu la motor. Citeste testul inainte de toate. Motorul le place. E un motor conceput de Renault in colaborare cu Nissan pentru a fi utilizat in interiorul Aliantei. Motorul e foarte bun.

  • Mihai, miercuri, 08.10.2014 17:37

    Mai inventezi mult ? Te gandesti cam mult la treaba asta. Pastreaza-ti fanteziile pentru tine.

  • vianu, miercuri, 08.10.2014 17:42

    @no-name...pana la urma de ce ai ajuns tu aici? selectorul din stanga volanului, gurile de ventilatie, manerul interior al usilor, butoanele de la blocul lumini din plafoniera si alte multe detalii care sunt nu de la Logan ci de la modelele anterioare de Renault/Nissan ca le displace unora e firesc, dar Juke, impotriva acestui curent minoritar a deschis o nisa care acum este abordata si de alti constructori. Sa pomenesc de VW care vrea sa scoata de la naftalina Bettle Dune, un concept aparut acum 14 ani? personal nu mi-as cumpara un Juke si nici nu ma deranjeaza dar non-conformismul designului e laudabil. Se vor gasi destui sforaitori sa ne lamureasca ei cum e cu japonezii dar cine draku' ii baga in seama? Juke e un pariu castigat.

  • mircea1380, miercuri, 08.10.2014 18:41

    Eu sutez, eu dau cu capul... :-))) Am gasit info cu privire la portbagajul Juke-ului facelift: Prior to the facelift the Juke really suffered when it came to boot space compared to its rivals. Happily, the facelifted model has improved things as the reshaped rear end has allowed Nissan to increase boot space by 40 per cent in front-wheel drive models up to 354 litres. If you go for four-wheel drove you have to make do with 205 litres. Ma mir totusi ca o asemenea modificare (cresterea cu 40% a capacitatii portbagajului la versiunile 2WD) nu a atras atentia pentru a fi prezentata ca atare - o realizare de exceptie, in conditiile in care designul exterior al masinii nu e chiar atat de schimbat...

  • MRC, miercuri, 08.10.2014 21:23

    @mircea1380: Din cate stiu, s-a umblat la locasul rotii de rezerva. Am impresia (dar nu sunt 100% sigur - am citit undeva dar nu mai gasesc sursa) ca valoarea de 354 de litri este obtinuta cu kit de reparatie in locul rotii de rezerva.

  • LauCalin, miercuri, 08.10.2014 23:46

    O masina interesanta care arata... foarte interesant. Este adresata noncorformistilor si oricum astfel de masini fie iti plac, fie le urasti. In plus pretul mi se pare bun pentru o masina de genul asta. Este o masina care ma face sa zambesc si sa ma uit vreo 5-10 secunde cand trec pe langa ea. Dar nu stiu stiu daca mi-as cumpara un Juke. Pana la urma am avut masina lifestyle, mai cu mot cum le place unora sa spuna. Sunt masini gandite foarte diferit fata de cele... normale sa zic asa. Si inainte de toate trebuie INTELESE. Pentru ca de cele mai multe ori latura practica a fost compromisa de dragul designului de exemplu. Altfel vei spune ca marea majoritatea ca sunt niste porcarii inutile si f scumpe si in loc de Juke (ca sa luam cazul de fata) iti iei mai bune in Quashqai sau un Rav4. Fals! Juke nu se compara cu nici una. Defapt cred ca nici nu exista un concurent direct pentru el.

  • mircea1380, joi, 09.10.2014 08:54

    Uitandu-ma pe poze, m-am oprit pe pozele 18 si 19. Banuiesc ca ambele poze nu au cum sa fie ale aceleiasi masini, corect ?!

  • vianu, joi, 09.10.2014 09:03

    @mircea...de ce? sunt selectate modurile de rulare diferite, pozele 17, 18, 19

  • mircea1380, joi, 09.10.2014 11:13

    @vianu: 17 si 18 sunt de la aceiasi masina, dar 19 ori e poza retusata, ori e alta masina, cu alte dotari. Ma refer la butoanele fizice din jurul display-ului...

  • Alecs, joi, 09.10.2014 15:22

    @mircea este aceeasi masina. butoanele au dubla functie

  • mircea1380, vineri, 10.10.2014 10:08

    @Alecs: multumesc! Am studiat ulterior problema si am vazut ca asa este. E interesant de vazut cum au facut afisarea a doua chestii diferite pe acelasi buton...

  • 120d, duminică, 12.10.2014 02:12

    credeti-ma, multi din cei care nu agreeaza aceasta masina, s-ar indragosti daca ar conduce-o o data si ar vedea cat de distractiva este si cum atrage toate privire in trafic. masina asta te face sa zambesti in permanent. am condus una, tot pe galben si chiar daca are plastice de logan iar in interior nu ai spatiu foarte mult, pentru 2 persoane e ok, e genul de masina care o alegi fara sa sti de ce, e super tare!!

  • Alex, duminică, 12.10.2014 14:45

    @120d Eu zic ca sunt si mai multi cei care o agreaza. Nu numai ca-i cea mai vanduta masina de pe segment, dar Juke face volume importante si la standardele industriei ca model de sine statator. Pe mine ca si om atras de acesta masina, ma intereseaza mai putin (mult prea putin) latura practica, ci mai mult cum ma face sa ma simt cand o conduc.Ori aceasta masina are acel ceva care ma reprezinta. Legat de interior, materialele din partea superioara sunt moi, finisajele de calitate, in stilul Nissan, deci nu prea are nicio treaba cu modele de buget. Aah ca mai sunt elemente comune din banca de organe renault-nissan...pai prieteni buni, asemenea lucuri gasim si la unele modele premium, daramite la un model de volum. Uita-te la Mini Countryman. Ce crezi ca are altceva decat plastice tari si ceva mai ieftine in partea inferioara? Elemente comune cu restul gamei Mini? Bineinteles. Si e considerat premium. Hai s-o comparam cu Mokka, Trax, 2008 si o sa vedeti ca Juke nu-i cu nimic inferioara, ba din contra Juke e mult mai fun si mai fresh, iar impresia de calitate e mai buna la Juke. Comparatia cu modele de buget nu-si are sensul. E masina de lifestyle pt tineri cu bani in buzunar, dar fara pretentii high-end in genul proprietarilor scortosi de Mercedes si Rolls.

  • Criticul, miercuri, 11.02.2015 19:48

    Nissan joke ... bad joke! Interiorul este interesant, vesel si destul de original, dar exteriorul ... brrr. Imi plac de obicei modelele nonconformiste, dar asta este infiorator de urata!

  • avyped, marţi, 18.07.2017 12:57

    @automarket unde s-a facut test drve-ul?