Interior
La ce exterior jucăuş şi ciudat are Juke, era imposibil ca acest model să aibă un habitaclu banal. Deşi scaunele nu sunt tocmai perfecte, nu putem să nu apreciem celelalte elemente "fun" de la interior. Consola centrală este vopsită în culoarea caroseriei şi este realizată dintr-un plastic lucios şi foarte plăcut la atingere. Cei de la Nissan spun că este inspirată din rezervorul de carburant al unei motociclete, noi vă spunem că găzduieşte două suporturi de pahar şi că înveseleşte interiorul. Deasupra consolei centrale avem două afişaje LCD. Unul dintre aceastea este de tip touchscreen şi are legătură cu sistemul de navigaţie şi sistemul audio (cu toate că nu a fost integrat perfect în design-ul lui Juke), în timp ce al doilea afişaj joacă două roluri şi are butoane capabile să îndeplinească două funcţii. Nu ştim cum, dar cei de la Nissan au creat butoane cu funcţie dublă: o parte, controlează sistemul de climatizare, iar apăsarea butonului D-Mode schimbă cu totul micul ecran amplasat în dreptul schimbătorului de viteze. Poţi schimba între modurile Normal, Sport şi Eco - pomenite mai sus, dar poţi să urmăreşti cât de econom ai fost, ce procent din cuplul motor sau putere disponibilă utilizezi şi câti G ai reuşit să "scoţi" în ultimul viraj. Din păcate, cei de la Nissan nu au îmbrăcat şi feţele de uşi din acelaşi material pe care l-au folosit la consola centrală, preferând un amalgam de plastic şi textil. Cu toate acestea, feţele de uşi arată şi ele interesant, iar mânerul de deschidere al uşii este cel puţin drăguţ. Materialul textil de pe feţele de uşi primeşte un model special înainte de a îmbrăca scaunele, iar textura sa moale este foarte plăcută la atingere. Sprijinul lateral al scaunelor este bun având în vedere scopul modelului, iar poziţia înaltă la volan te duce cu gândul la un SUV. Atunci când am atins pentru prima dată volanul lui Juke, ne-am bucurat tare mult că Alianţa Nissan-Renault împarte piese la nivel intern, volanul preluând comenzile pentru sistemul audio de la frăţii de la Infiniti, iar materialul care îl îmbracă este plăcut la atingere. Nu ne-a plăcut prea mult că a trebuit să schimbăm afişajul computerului de bord cu ajutorul unui buton amplasat între ceasuri, dar am trecut rapid peste acest impediment. Alergând după spiritul funky, cei de la Nissan au uitat să deseneze o plafonieră dedicată, aşa că au sunat la "fraţii de alianţă" Dacia, cerând să le "trimită" una de Logan. Zis şi făcut. Am fi dorit şi o trapă sau un plafon din sticlă, dar vorbim deja de mofturi personale aici.
Deşi Citroen C3 Picasso este liderul segmentului în materie de volum al portbagajului, cu ai săi 385 de litri, modelul Nissan vine pe locul doi cu 251 de litri. Este mai mult decât oferă Kia Soul, dar nu-i tocmai potrivit pentru o călătorie mai lungă alături de încă trei pasageri plus bagaje.
decat un golf la 24.000 euro, mai bine o japoneza cu un 4x4 performant si motor nou 1.6T 190 cp