Tinuta de drum
Fiind vorba de un crossover, trebuie să te aştepţi din start la o gardă la sol ridicată şi la o suspensie mai puţin sportivă. Juke oferă o suspensie relativ fermă, alături de o ţinută de drum relaxată şi o gardă la sol ridicată. Cea din urmă este perfectă atât în oraş, cât şi pe drumurile de calitate proastă, unde poţi trece peste mici obstacole fără să te temi că vei lovi ceva. Din păcate, distracţia se termină când abordezi câteva viraje într-un stil mai sportiv, moment în care suspensia lui Juke şi garda sa la sol nu vor mai fi la fel de prietenoase.
Direcţia, în schimb, este precisă, iar cuplarea modului sport îi măreşte fermitatea, lucru unic la un model din acest segment. Singura subcompactă care oferă ceva similar este Alfa Romeo MiTo, dar aceasta este un hatchback,nu un crossover funky. Cât timp nu cauţi senzaţii tari în viraje şi n-ai pretenţii de off-road, Juke este un prieten pe cinste.
prefer o japoneza de la nissan oricand