Interior
Întâlnirile precedente cu Nissan Juke vizau versiunea de echipare Tekna. De data aceasta, ne-am întâlnit cu un model în versiunea Acenta. Materialele sunt aceleași, dar lipsește interfața multimedia cu touchscreen. În schimb, părțile bune și părțile rele au rămas. Aşadar, am avut aceeaşi consolă centrală inspirată de carena unei motociclete, aceleaşi scaune sport (optarea pentru pachetul sport include şi consola vişinie, în caz contrar primiţi o consolă gri) şi aceleaşi materiale la bord.
Ne păstrăm în continuare nemulţumirea privind suportul lateral al scaunelor din faţă, potrivit la rularea liniştită, dar deranjant dacă abordezi un stil mai sportiv de condus. Locurile din spate sunt potrivite pentru cei care au o înălţime mai mică de 1.80 metri, în special pe distanţe lungi. Portbagajul lui Juke oferă 251 de litri, cu 100 mai puţin decât cel pe care îl are Countryman. Citroen C3 Picasso este liderul segmentului în materie de volum al portbagajului, cu 385 de litri.
prefer o japoneza de la nissan oricand