Design
Ajungem şi la design, un capitol unde monovolumele trebuie să vină cu ceva special pentru a impresiona. Aspectul de cutie este taxat dur de public, aşa că Ford a inventat ceea ce se numeşte o evoluţie a designului kinetic.
Se pare că artificiul a mers, B-Max fiind una dintre cele mai atractive propuneri din segment. Partea frontală, profilul, dar şi posteriorul concură pentru o imagine generală dinamică, fluidă, chiar cu un uşor aspect sportiv.
Cei care se temeau că un model cu uşi glisante va fi urât din profil se înşeală. Designerii Ford au scornit un artificiu estetic, integrând şinele pe care rulează portiera spate în desenul aripilor posterioare.
1.6 - 95 CP /0-100 13.9s suna cam depasit. Mi se pare ciudat sa numiti asta "resurse generoase". In caz ca ati uitat sa mentionati Hyundai i20 1.6 CRDI - 115CP / 0-100 11.5 - consuma cred cam la fel daca nu mai putin