Tinuta de drum
Ford a reuşit să crească o gamă de modele cu pedigree când vine vorba despre ţinută de drum exemplară. B-Max nu face excepţie şi se aliniază normelor impuse de părintele său.
Inginerii Ovalului Albastru au dresat bine suspensiile modelului familist, care se bucură de o calibrare perfectă pentru şoselele din ţara noastră. Mai exact, B-Max se arată destul de filtrant când vine vorba de gropi şi alte denivelări, încercând să păstreze un nivel ridicat al confortului.
Pe viraje însă, B-Max nu plăteşte tribut confortului. Ba chiar se prezintă extrem de bine închegat, cu o rigiditate structurală sporită, un ruliu sesizabil foarte greu şi o aderenţă demnă de invidiat. Şi pentru ca ecuaţia să fie completă, Ford propune şi o direcţie precisă, poate chiar cea mai precisă din segment.
1.6 - 95 CP /0-100 13.9s suna cam depasit. Mi se pare ciudat sa numiti asta "resurse generoase". In caz ca ati uitat sa mentionati Hyundai i20 1.6 CRDI - 115CP / 0-100 11.5 - consuma cred cam la fel daca nu mai putin