Design
Am ajuns din nou la un capitol dificil de exprimat în cuvinte pentru mine. Cel puţin în cazul celor de la Audi. De ce? Pentru că m-am declarat mereu un opozant al tendinţei de design uniformizat. Nu-mi place această Matrioşka transpusă la nivelul întregii game.
Cu toate acestea, trebuie să vă spun un secret: RS6 Avant m-a sedus. M-a sedus cu evacuarea lui dublă, ovală, generoasă, cu grila impozantă, cu pragurile laterale, cu spoilerul şi prizele lui mari de aer, cu deflectorul posterior, cu LED-urile şi cu eleronul montat pe hayon.
Sunt detalii care te fac să îl iubeşti şi să alungi orice urmă de cârcoteală răutăcioasă. Păcat că nu putem vorbi şi de o demenţă estetică, ci doar de o seducţie pragmatică.
-
Ovidiu, vineri, 07.02.2014 12:15
Mai poti sa zici ceva? Poate doar faptul ca nu sunt bani s-o iei..............
-
slVW_83, vineri, 07.02.2014 12:27
In tabelul tehnic la tractiune sa treceti musai integrala, doar e quattro! In rest, o masina fantastica!
-
Burzum, vineri, 07.02.2014 12:32
Trebuie sa modificati, in cadrul datelor tehnice, tractiunea spate cu cea integrala.
-
G, vineri, 07.02.2014 12:57
Nu va mai satura D-zeu cu atata reclama nu pot vedea 2 poze din cazua reclamelor. O sa ma dezabonez de la mizeria asta....
-
RAS, vineri, 07.02.2014 13:51
componente exclusiviste pe o caroserie banala. e ca un lup cu blana de oaie sau ca branza buna in burduf de caine... :))) vor peste o suta de mii pe ceva care arata de trei zeci de mii. ori faci un vehicul de o suta de mii, ori o lasi balta si ramai la nivelul tau real. p.s. si rusii la soci au vopsit pamantul verde pentru ca nu creste iarba da nu e iarba...
-
Gicu, vineri, 07.02.2014 13:58
Imi place foarte mult masina asta din punct de vedere estetic, dar din punct de vedere dinamic nu este un mare pas fata de vechiul model. 0-200 se realizeaza in 13.1, iar vechiul model facea in 13.5. Comparativ cu principalii rivali, m5 face 0-200 in 11.7 ( cu tractiune spate), iar e63 4matic face in 11.9( cu tractiune integrala). Atat mercedes cat si bmw au scazut sub 12 secunde, in timp ce audi a ramas tot prin zona la 13 secunde.
-
augustus, vineri, 07.02.2014 17:05
Inca o inutilitate marca Audi... :( la mau multe!
-
augustus, vineri, 07.02.2014 17:07
RAS, foarte realist comentariul tau! Asa este!
-
Vlad08, vineri, 07.02.2014 21:45
Eu nu pot intelege totusi,care sunt clientii unui Audi RS6 break,pentru ca imi vine greu sa cred ca un ditamai seful de companie care isi permite o masina de 130.000 de euro isi urca in masina catelul,purcelul si familia ca sa aiba nevoie de spatiu dintr-un break dar in acelasi timp sa ii si avioneze cu sprinturi 0-100 km/h in 3,9 s. Acest om,probabil ca are un A8(daca tot e fan Audi) cu care merge la birou,un Lamborghini(ca tot Audi e pe dedesupt) pentru pilotul din el si un avion sau o cursa charter pentru vacanta cu familia. Deci,inca o data,de ce sa faci o masina de performanta la banii aia,BREAK???
-
augustus, sâmbătă, 08.02.2014 00:52
Care e politica cu ascunderea comnentariilor? nu am jignit pe nimeni, mi-am spus doar parerea - evident subiectiva - despre modelele prezentate, nu am folosit un limbaj injurios, nu am facut reclama, chiar nu am raspuns la provocarile unora care nu inteleg ca a avea o parere diferita nu inseamna ca esti dusmanul lui... ma rog, chiar nu inteleg! daca oricine are puterea sa voteze (indiferent de educatie si cultura) de ce sa ascunzi un comentariu? e trecut pe undeva prin termenii de utilizare? oricum-unsubscribe! succes!
-
C-G-C, sâmbătă, 08.02.2014 09:37
De ce un break de performanta? Intradins, ca sa se mire prostii!
-
Brembo, luni, 10.02.2014 09:44
Probabil vor vinde vreo 100 :))
-
Scorpionul.negru, marţi, 11.02.2014 10:57
@Vlad08 Pt. ca acel sef la care te referi, nu este patronul sau actionarul majoritar ca sa isi permita 3 masini de lux in garaj (un Lamborghini, un A8 si nu mai stiu ce pe langa ele ) ... Pur si simplu isi permite ceva bun si doreste 3 in 1. A6 poate sa ofere acelasi confort si calitate ca si A8, e break iar asta inseamna UTIL, iar motorul RS il transforma si in masina sport la nevoie ! Toate la un pret de 130 de mii NU 250 de mii cat ar costa trei maisni din clase diferite ! Ai inteles rostul ei acum ?
-
G, marţi, 11.02.2014 15:33
In Romania nu ai ce face cu ea dar in Germania unde nu ai limita de viteza pe anumite portiuni mergi lejer cu 250km/h. Ce nu inteleg unde este al 5 lea loc in poza vad o chestie de pus telefonu etc stil limuzina ? sau trebuie sa platesti tipic audi, mercede.... ??
-
Rs6, marţi, 11.02.2014 15:43
Ca performanta e mai slabut decat E63 amg, a fost facut un test comparativ foarte bun de cei de la GRIP-Das Motormagazin.Cu siguranta are de partea sa quattro,un sunet puternic,daca il auzi intr-un garaj subteran e un monstru,am avut ocazia sa aud un S6 cu pachet Abt intr-un astfel de garaj din afara, mi sa ridicat parul pe maini.Designul e foarte reusit din punctul meu de vedere.Pentru cei care au bani si le plac cele 4 cercuri Audi cu siguranta merita.
-
rotila, miercuri, 12.02.2014 11:30
@ Automarket Aveti printre voi un monstru cu fata umana care incurajeaza dementa la volan!!!
-
johnny, sâmbătă, 15.02.2014 13:48
de banetul esta iti iei mercedes-benz si iti mai si raman bani. mertzu' e mertz frate, nu se compara.
-
pol, duminică, 13.04.2014 19:19
da numai sefi de companie visati manageri si patroni..tipic meltenesc care viseaza ei sa devina directori si manageri..mai exista multi altii in vestul europei care isi pot permite o asa masina cum ar fi un medic si nu numai
cel mai frumos break din clasa dar ...totusi pretul e prea de tot.la banii astia ...cu siguranta ai optiuni mai bune...vorba lor...ca familist,personal pot sa-mi iau un 4x4 veritabil si mai potent ,plus pt. eventuale nebunii un GTR(fie si second) deci....o caruta buna de bani ,pe ce?