Interior
Rece. Aşa mi s-a părut interiorul lui Audi RS6 Avant. A fost însă un „rece” sinonim cu perfecţiunea. Un rece sugerat de mânerele uşilor şi celelalte elemente din aluminiu pe care le-am găsit în interior. Spiritul metalic este sugerat şi de inserţii plăcute pe feţele uşilor şi pe consola centrală.
Totul este combinat cu o piele pe care nu o uiţi: perforată pe volan, cusături sub formă de diamant pe scaune şi extrem de fină pe planşa de bord. Cusăturile contrastante desăvârşesc un habitaclu în care totul a fost creat pentru a reda perfecţiunea.
Ergonomia este bună la nivelul sistemului de climatizare, dar poate deveni alambicată în dreptul sistemului multimedia, mai ales pentru un novice.
Scaunele sport nu te strâng ca într-o menghină, însă au grijă ca susţinerea laterală să fie suficientă. Este primul semn că supercarul trădează şi ceva trăsături de familist. Şi spaţiile de depozitare bine gândite amintesc tot de un familist.
Pe locurile din spate, pasagerii vor beneficia de suficient loc pentru picioare şi chiar la nivelul capului, în ciuda siluetei plonjate. Portbagajul este şi el încăpător, fiind capabil să înghită schiuri, clăpari şi beţe atunci când folosim tunelul central al banchetei spate. Pe hârtie, aici încap 565 de litri, ceva mai puţin decât cei 695 ai rivalului E63 AMG.
cel mai frumos break din clasa dar ...totusi pretul e prea de tot.la banii astia ...cu siguranta ai optiuni mai bune...vorba lor...ca familist,personal pot sa-mi iau un 4x4 veritabil si mai potent ,plus pt. eventuale nebunii un GTR(fie si second) deci....o caruta buna de bani ,pe ce?