Interior
De obicei atunci cand pasesti in interiorul unui model Honda ai tendinta de a pastra tacerea, de a calca pe varfuri si de a te purta cu grija. De ce? Ti se insufla automat o senzatie de respect, atat fata de modelul in sine cat si fata de proprietar. Senzatia aceasta este amplificata si de materialele de buna calitate si finisajele realizate cu simt de raspundere. Plasticul regasit la nivelul bordului si al portierelor este deosebit de placut la atingere, moale si in ton cu culoarea tapiseriei. Plansa de bord pastreaza identitatea Honda si look-ul bine inchegat al modelelor japoneze. Cireasa de pe tort este insa afisjul color, cald si placut al instrumentelor de bord, care odihneste ochii soferului pe timp de noapte si are efect relaxant pe distante lungi. Scaunele cu reglare manuala sunt confortabile la drum lung, aducand foarte mult cu cele ale monovolumurilor. Si daca tot am pomenit de monovolum am putea afirma cu usurinta ca CR-V se inscrie in acest segment, daca am privi din interior. Compartimentarea spatiului interior, foarte generos, face din CR-V un monovolum in toata puterea cuvantului, gata sa iti ofere un confort deosebit pentru toti cei cinci pasageri, indiferent ca vorbim de un drum de 100 sau de 1000 de kilometri. Pentru a castiga spatiu pe randul soferului si al pasagerului, japonezii au montat levierul schimbatorului de viteze in partea inferioara a plansei de bord, facand astfel sa dispara practic consola centrala si intre cele doua scaune sa exista un spatiu de trecere. Bancheta din spate ofera scaune independente pentru toti cei trei pasageri, cu posibilitate de reglare si un spatiu pentru picioare mai mult decat suficient. Spatiile de depozitare sunt numeroase si pot gazdui la nevoie telefoane mobile, sticle cu apa, harti si CD-uri, adica acele elemente care condimenteaza un drum lung. Trebuie sa vorbim insa si despre portbagaj a carui capacitate este destul de incapatoare in ciuda spatiul sacrificat pentru confortul pasagerilor de pe bancheta din spate. Capacitatea totala de incarcare este de 442 de litri in conditii normale si de 995 de litri atunci cand bancheta spate este rabatata. Cu alte cuvinte, spatiu berechet pentru toti pasagerii si bagajele lor. In functie de nevoile fiecarei familii, etajarea spatiului din portbagaj poate fi considerat un avantaj sau dimpotriva un element suparator, care se poate insa rezolva rapid.
Are la EURONCAP - 33 puncte, dar a fost penalizat pentru lovituri la picioarele soferului, deci lua 5 stele, dar i-au dat 4 +. http://www.euroncap.com/tests/honda_cr_v_2007/282.aspx