Honda CR-V

Interior

4.0
De obicei atunci cand pasesti in interiorul unui model Honda ai tendinta de a pastra tacerea, de a calca pe varfuri si de a te purta cu grija. De ce? Ti se insufla automat o senzatie de respect, atat fata de modelul in sine cat si fata de proprietar. Senzatia aceasta este amplificata si de materialele de buna calitate si finisajele realizate cu simt de raspundere. Plasticul regasit la nivelul bordului si al portierelor este deosebit de placut la atingere, moale si in ton cu culoarea tapiseriei. Plansa de bord pastreaza identitatea Honda si look-ul bine inchegat al modelelor japoneze. Cireasa de pe tort este insa afisjul color, cald si placut al instrumentelor de bord, care odihneste ochii soferului pe timp de noapte si are efect relaxant pe distante lungi. Scaunele cu reglare manuala sunt confortabile la drum lung, aducand foarte mult cu cele ale monovolumurilor. Si daca tot am pomenit de monovolum am putea afirma cu usurinta ca CR-V se inscrie in acest segment, daca am privi din interior. Compartimentarea spatiului interior, foarte generos, face din CR-V un monovolum in toata puterea cuvantului, gata sa iti ofere un confort deosebit pentru toti cei cinci pasageri, indiferent ca vorbim de un drum de 100 sau de 1000 de kilometri. Pentru a castiga spatiu pe randul soferului si al pasagerului, japonezii au montat levierul schimbatorului de viteze in partea inferioara a plansei de bord, facand astfel sa dispara practic consola centrala si intre cele doua scaune sa exista un spatiu de trecere. Bancheta din spate ofera scaune independente pentru toti cei trei pasageri, cu posibilitate de reglare si un spatiu pentru picioare mai mult decat suficient. Spatiile de depozitare sunt numeroase si pot gazdui la nevoie telefoane mobile, sticle cu apa, harti si CD-uri, adica acele elemente care condimenteaza un drum lung. Trebuie sa vorbim insa si despre portbagaj a carui capacitate este destul de incapatoare in ciuda spatiul sacrificat pentru confortul pasagerilor de pe bancheta din spate. Capacitatea totala de incarcare este de 442 de litri in conditii normale si de 995 de litri atunci cand bancheta spate este rabatata. Cu alte cuvinte, spatiu berechet pentru toti pasagerii si bagajele lor. In functie de nevoile fiecarei familii, etajarea spatiului din portbagaj poate fi considerat un avantaj sau dimpotriva un element suparator, care se poate insa rezolva rapid.
  • LEE, luni, 23.03.2009 16:47
    33 puncte

    Are la EURONCAP - 33 puncte, dar a fost penalizat pentru lovituri la picioarele soferului, deci lua 5 stele, dar i-au dat 4 +. http://www.euroncap.com/tests/honda_cr_v_2007/282.aspx

  • hondafan, luni, 23.03.2009 17:34
    Informati-va corect

    NU dezinformati lumea. Pretul de 30.916 cu TVA este pentru 2.0 benzina Executive. Diesel 2.2 Elegance/Sport porneste de la 26.751 cu TVA. 2.2 Diesel Executive este 32.701 cu TVA, cu dotari pentru care la concurenti platesti cu minim 3000 in plus. Gasiti aceste informatii la Honda Romania (hondatrading.ro)

  • bogdanm, luni, 23.03.2009 17:45
    lamurire @hondafan

    Multumim pentru informatie. Din pacate s-a strecurat o greseala in configurator. Pretul final va fi modificat si odata cu el si punctajul. Multumim!

  • Claus, luni, 23.03.2009 20:43
    ....

    Honda bleahhhh.....mai fain e Renault Koleos

  • Maka, luni, 23.03.2009 22:35
    Buna masina

    Am fost doar la test drive cu ea dar dupa ce i-am testat toate concurentele (Rav4, Qashqai, Skoda Octavia Scout si Tiguan) mi s-a parut cea mai buna optiune posibila. Exceptand designul frontal care probabil e mai pe gustul japonezilor nu am ce sa ii reprosez; poate doar faptul ca un motor diesel de 170-180 CP i-ar prinde mai bine cand e incarcata la drum lung si ca ar fi perfecta daca ar avea cutie automata la diesel.

  • xela, marţi, 24.03.2009 09:03
    CR-V

    Pt Maka... poate nu era sa incerci si un Outlander sau 4007 - C-Crosser, eu am mers cu primele 2 si mi-a placut, practic e aceeasi masinuta dar oricum peste RAV4 si Qushqai. De Octavia Scout nu se pune problema... e altceva... e faaassss. Tiguan nu stiu.

  • Jigsaw, marţi, 24.03.2009 11:16
    CR-V

    Eu detin o Honda CR-V si merge super. luata noua in 2007. Vreau sa contrazic pe cei de la Automarket. nu stiu cum faceti voi test drive`urile, dar eu am de vreun an si ceva un consum mediu de 6.4 - 6.5%. Am avut si medii mai bune, ajungand la 5.9. Depinde f mult de stilul de condus. Si tin sa precizez ca am obtinut acest consum, intr`un stil de condus destul de alert, nu mers subturat sau altfel. Si nu sunt singurul care detine un CR-V si are un consum sub 7. Cat ati scos voi 7.2 e o valoare enorma. Nu stiu sincer cum naiba ati facut.. As prefera sa fiti mai corecti. Eventual sa faceti un test drive calumea inainte de a dezinforma cititorii. ;)

  • davyd, marţi, 24.03.2009 16:41

    numi place.....e urata.....nu ofera nu stiu ce performante.....in rest e ok.....personal prefer freelander-u care pe teren e cea mai buna si nici pe strada nu dezamageste

  • davyd, marţi, 24.03.2009 16:44

    apropo.....CR-V e de doi ani pe piata....cum de abia amu il testati??sau a primit ceva motorizare noua??? autoshow la testat demult si de atunci a oferit si un test comparativ cu land rover freelander

  • Maka, marţi, 24.03.2009 22:59
    Cum stam...

    Baietzii de la Automarket au sangele mai fierbinte si ce se presupune ca fac ei unei masini in teste nu e intitdeauna ce face un utilizator obisnuit de aceea mai apar si diferente. Sa testezi e una , sa utilizezi curent e alta. Despre Outlander si suratele nu ma propunt ca m-am suit in ele doar in show-room. M-a surprins calitatea aparenta OK dar austeritatea habitaclului si stupizenia de acoperis care coboara in dreptul pasagerilor din spate si limiteaza mult inaltimea celor de pe bancheta mi s-a parut de neiertat. Si mai e ceva: Outlander e ceva mai scumpa si daca nu ma mare, sigur mai grea. In plus vine cu motorul 2.0 TDI versiunea pompe -duze in multe cazuri (2.2 ala e scump rau) care e un motor foarte zgomotos si cu ceva probleme la pompa de injectie (istorie lunga pe ultimul Passat). Freelander este o masina super dar nu as include-o aici pentru ca pretul ei cand o echipezi corect este peste clasa masinilor de mai sus.

  • emcm, miercuri, 25.03.2009 12:04
    foarte buna masina

    Am o Honda CR-V de aproape 2 ani, am deja vreo 70.000 km cu ea si sunt super incantat de ea. As putea sa spun ca a fost cea mai inspirata alegere pe care am facut-o vreodata la masini pana acum. Am avut si Cross Country, Freelander, RAV4, dar nimic nu se compara cu ea. Foarte fiabila, extrem de placut de condus pt un SUV, consuma mai mult decat decent, spatiu foarte bun, absolut nici o problema cu ea.

  • drg, luni, 30.03.2009 16:54
    pt Claus

    nu poti compara renault cu honda :)

  • ludovic, luni, 11.05.2009 16:40
    motor 7?

    pai 2.2 de la honda e fb cred eu!?

  • hrn, miercuri, 02.09.2009 12:02
    pacat ca nu are cutie autom.

    Super masina, dar sa fie perfecta, mi-as fi dorit la ea in ordine: 1.Cutie automata+ 20cp in plus, 2. Amortizoare cu tarie reglabila, 3.garda la sol mai mare cu cel putin 1.5 cm 4. Dif central blocabil, 5.Reductor.

  • @drg, vineri, 23.04.2010 23:38

    Ba CRV se poate compara cu Renault Koleos, iar Koleos are un sistem de tractiune integrala mai avansat decat CRV.

  • @@drg, marţi, 27.11.2012 15:26

    Ia-ti tu Koleos! Aici e sectiune de Honda si de masini , pentru utilaje agricole e buna pagina de la Renault!