Tinuta de drum
Outlander este un SUV pentru şosea, dar care la nevoie poate părăsi asfaltul pentru a ataca un drum forestier sau o potecă mai dificilă. Faţă de generaţia anterioară, noul Outlander are parcă ceva mai multe capacităţi pentru cei pasionaţii de excursii în natură. Nu se va apropia de fratele mai mare numit Pajero, dar nici nu te va face de ruşine. Lângă schimbătorul de viteze există un buton marcat 4WD, renunţându-se astfel la butonul rotativ care era atât de familiar. Prin intermediul acestui buton putem alege unul dintre cele trei moduri de exploatare a sistemului 4x4: Eco, Auto şi Lock. Eco este modul indicat pentru un consum scăzut de carburanat, Auto este modul normal de rulare, iar Lock pentru situaţiile când avem nevoie de toată tracţiunea de care putem dispune.
Suspensia este un pic mai moale şi mai confortabilă faţă de cea a modelului anterior, ceea ce face rularea peste denivelările urbane o adevărată plăcere. Cei care îşi doresc un automobil mai sport vor fi însă dezamăgiţi de ruliu. Outlander nu a fost gândit pentru un stil sportiv. Direcţia însă lipsită de feeling şi nu transmite prea multe informaţii de la roţiile directoare.
Din pacate designul este mult prea sters, fata de generatia precedenta iar motorul diesel are cilindreea cu 0,2 cmc mai mare decat ar fi necesar! Asta arde la buzunar!