Tinuta de drum
Suspensia lui Colt Ralliart este realizată de aceiaşi ingineri care au creat până nu de curând modelele de competiţie ale defunctei divizii Ralliart. Cunoştinţele acestora ies în evidenţă clar în comportamentul lui Colt, modelul dovedindu-se a fi extrem de stabil, fără să fie nevoie de o suspensie extrem de dură care să taie din confortul oferit pasagerilor. Aşadar, imperfecţiunile drumurilor mioritice sunt absorbite cu uşurinţă, în timp ce ţinuta de drum stă la cote înalte. Sistemul de control al stabilităţii nu poate fi dezactivat complet, dar trebuie să remarcăm aderenţa de care dă dovadă puntea faţă chiar şi pe asfalt ud, sistemul de control al tracţiunii având un rol important în acest sens fără să taie din demaraj. Fenomenul de torque steer este aproape insesizabil, fie datorită suspensiei inteligente, fie mulţumită durităţii volanului, care îşi menţine fermitatea indiferent de viteză. Desigur, este sesizată o tendinţă subtilă de mişcare a volanului la acceleraţii puternice, dar aceasta este minimă şi chiar scuzabilă dat fiind faptul că acest model are tracţiune faţă.
deci acest model Ralliart se numara printre ultimile dupa disparitia diviziei sport de la Mitsubshi? ar trebui sa ma grabesc sa cumpar una doar va fii piesa de colectie mai tarziu