Mitsubishi Colt

1.5 Turbo 150CP Ralliart C3U

Tinuta de drum

4.5
Suspensia lui Colt Ralliart este realizată de aceiaşi ingineri care au creat până nu de curând modelele de competiţie ale defunctei divizii Ralliart. Cunoştinţele acestora ies în evidenţă clar în comportamentul lui Colt, modelul dovedindu-se a fi extrem de stabil, fără să fie nevoie de o suspensie extrem de dură care să taie din confortul oferit pasagerilor. Aşadar, imperfecţiunile drumurilor mioritice sunt absorbite cu uşurinţă, în timp ce ţinuta de drum stă la cote înalte. Sistemul de control al stabilităţii nu poate fi dezactivat complet, dar trebuie să remarcăm aderenţa de care dă dovadă puntea faţă chiar şi pe asfalt ud, sistemul de control al tracţiunii având un rol important în acest sens fără să taie din demaraj. Fenomenul de torque steer este aproape insesizabil, fie datorită suspensiei inteligente, fie mulţumită durităţii volanului, care îşi menţine fermitatea indiferent de viteză. Desigur, este sesizată o tendinţă subtilă de mişcare a volanului la acceleraţii puternice, dar aceasta este minimă şi chiar scuzabilă dat fiind faptul că acest model are tracţiune faţă.
  • AllanHeron, sâmbătă, 10.07.2010 03:05

    deci acest model Ralliart se numara printre ultimile dupa disparitia diviziei sport de la Mitsubshi? ar trebui sa ma grabesc sa cumpar una doar va fii piesa de colectie mai tarziu

  • ..............., sâmbătă, 10.07.2010 14:41
    ...............

    un praf de masina

  • Hadouken, sâmbătă, 10.07.2010 15:55
    @allan

    mai ai putin si scrii "va fi" cu 3 de "i"

  • marian, luni, 12.07.2010 14:02

    Cu ce aparat ati facut pozele astea frumoase?

  • jimmy, joi, 16.09.2010 15:51
    Colt ......o cutie de chibrituri cu valente sportive

    Colt Ralliart se numără printre cele mai performante modele de până în 180 CP din segmentul său. Singurul rival care îl surclasează la accelerarea de la 0 la 100 km/h este Skoda Fabia RS, care dezvoltă cu 30 CP în plus şi beneficiază de aportul unei transmisii DSG cu şapte rapoarte, elemente care ajută modelul ceh să accelereze de la 0 la 100 km/h în 7.3 secunde. Subcompacta de performanţă de la Mitsubishi accelerează de la 0 la 100 km/h în 7.5 secunde şi poate atinge o viteză maximă de 210 km/h. La acest capitol, modelul japonez este egalat de Corsa GSi şi depăşit cu 1 km/h de Ibiza FR şi cu 14 km/h de Fabia RS pentru cunostintele celui care a scris acest articol , in acest segment sunt si alte modele care dau clasa acestei cutii de chibrituri denumita M.Colt , si pot aduce aminte de Ford Fiesta ST , de Fiat 500 Abarth .......2 modele care surclaseaza Colt !!! ..

  • sebaa, joi, 16.09.2010 16:36
    @jimny

    Pentru cunoştinţele tale, actuala generaţie Fiesta nu are versiune ST Pentru cunoştinţele tale, actuala generaţie Fiesta nu are versiune ST, iar Fiat 500 Abarth nu este în aceeaşi clasă cu Mitsubishi Colt Ralliart. Mulţumim pentru atenţie!