Interior
Probabil că echipa care s-a ocupat de dezvoltarea lui Colt Ralliart a investit o bună parte din fondurile disponibile în trenul de propulsie şi în suspensie. Astfel s-ar putea explica calitatea inferioară a materialelor de la interior în comparaţie cu rivalii din segment, în special atunci când vine vorba de consola centrală, de bord şi de feţele uşilor. Nivelul la care se situează calitatea materialelor este cel pe care ni-l oferă modelele provenite din Coreea de Sud, nu cel oferit de rivalii niponi care au un preţ de achiziţie similar. Fie ne aşteptam noi la ceva mai mult de la acest model în urma impresiei bune pe care ne-au lăsat-o Lancer Ralliart şi Lancer Sportback, fie concurenţa oferă materiale superioare. Probabil ambele. Nu ne-a plăcut nici manşonul schimbătorului de viteze, realizat dintr-un cauciuc siliconat. Trecând la o notă pozitivă, scaunele oferă o susţinere bună iar pielea de pe volan pare să fie cel mai bun material prezent în habitaclul acestui model. Integrarea comenzilor a fost realizată în cât mai puţine butoane, dar ergonomia nu a fost îmbunătăţită simţitor graţie acestui aspect. Portbagajul oferă doar 155 de litri, volum rezonabil pentru segmentul supermini, dar prea mic pentru o subcompactă. Bancheta din spate este şi ea rezonabilă în ceea ce priveşte spaţiul, dar confortul la drum lung este o afirmaţie valabilă doar pentru patru pasageri – situaţie tipică pentru clasa mică. Antifonarea este mai mult decât potrivită pentru un model cum este Colt Ralliart.
deci acest model Ralliart se numara printre ultimile dupa disparitia diviziei sport de la Mitsubshi? ar trebui sa ma grabesc sa cumpar una doar va fii piesa de colectie mai tarziu