Mitsubishi Colt

1.5 Turbo 150CP Ralliart C3U

Interior

2.5
Probabil că echipa care s-a ocupat de dezvoltarea lui Colt Ralliart a investit o bună parte din fondurile disponibile în trenul de propulsie şi în suspensie. Astfel s-ar putea explica calitatea inferioară a materialelor de la interior în comparaţie cu rivalii din segment, în special atunci când vine vorba de consola centrală, de bord şi de feţele uşilor. Nivelul la care se situează calitatea materialelor este cel pe care ni-l oferă modelele provenite din Coreea de Sud, nu cel oferit de rivalii niponi care au un preţ de achiziţie similar. Fie ne aşteptam noi la ceva mai mult de la acest model în urma impresiei bune pe care ne-au lăsat-o Lancer Ralliart şi Lancer Sportback, fie concurenţa oferă materiale superioare. Probabil ambele. Nu ne-a plăcut nici manşonul schimbătorului de viteze, realizat dintr-un cauciuc siliconat. Trecând la o notă pozitivă, scaunele oferă o susţinere bună iar pielea de pe volan pare să fie cel mai bun material prezent în habitaclul acestui model. Integrarea comenzilor a fost realizată în cât mai puţine butoane, dar ergonomia nu a fost îmbunătăţită simţitor graţie acestui aspect. Portbagajul oferă doar 155 de litri, volum rezonabil pentru segmentul supermini, dar prea mic pentru o subcompactă. Bancheta din spate este şi ea rezonabilă în ceea ce priveşte spaţiul, dar confortul la drum lung este o afirmaţie valabilă doar pentru patru pasageri – situaţie tipică pentru clasa mică. Antifonarea este mai mult decât potrivită pentru un model cum este Colt Ralliart.
  • AllanHeron, sâmbătă, 10.07.2010 03:05

    deci acest model Ralliart se numara printre ultimile dupa disparitia diviziei sport de la Mitsubshi? ar trebui sa ma grabesc sa cumpar una doar va fii piesa de colectie mai tarziu

  • ..............., sâmbătă, 10.07.2010 14:41
    ...............

    un praf de masina

  • Hadouken, sâmbătă, 10.07.2010 15:55
    @allan

    mai ai putin si scrii "va fi" cu 3 de "i"

  • marian, luni, 12.07.2010 14:02

    Cu ce aparat ati facut pozele astea frumoase?

  • jimmy, joi, 16.09.2010 15:51
    Colt ......o cutie de chibrituri cu valente sportive

    Colt Ralliart se numără printre cele mai performante modele de până în 180 CP din segmentul său. Singurul rival care îl surclasează la accelerarea de la 0 la 100 km/h este Skoda Fabia RS, care dezvoltă cu 30 CP în plus şi beneficiază de aportul unei transmisii DSG cu şapte rapoarte, elemente care ajută modelul ceh să accelereze de la 0 la 100 km/h în 7.3 secunde. Subcompacta de performanţă de la Mitsubishi accelerează de la 0 la 100 km/h în 7.5 secunde şi poate atinge o viteză maximă de 210 km/h. La acest capitol, modelul japonez este egalat de Corsa GSi şi depăşit cu 1 km/h de Ibiza FR şi cu 14 km/h de Fabia RS pentru cunostintele celui care a scris acest articol , in acest segment sunt si alte modele care dau clasa acestei cutii de chibrituri denumita M.Colt , si pot aduce aminte de Ford Fiesta ST , de Fiat 500 Abarth .......2 modele care surclaseaza Colt !!! ..

  • sebaa, joi, 16.09.2010 16:36
    @jimny

    Pentru cunoştinţele tale, actuala generaţie Fiesta nu are versiune ST Pentru cunoştinţele tale, actuala generaţie Fiesta nu are versiune ST, iar Fiat 500 Abarth nu este în aceeaşi clasă cu Mitsubishi Colt Ralliart. Mulţumim pentru atenţie!