Tehnologie
Deoarece modelele ASX pe benzină nu pot fi comandate cu tracţiune integrală, nu putem vorbi de sistemul de tracţiune integrală cu comandă electronică. Avem în schimb un sistem stop and go pe care Mitsubishi îl numeşte Auto Stop and Go sau, pe scurt, AS&G. Sistemul este eficient şi opreşte motorul atunci când maşina staţionează. În felul acesta, sunt eficientizate consumul de carburant şi emisiile de CO2. O simplă apăsare pe pedala de ambreiaj reporneşte motorul. Dacă sistemul devine enervant, îl putem dezactiva din butonul amplasat în stânga volanului. În rest, ASX-ul testat dispune de un sistem audio de calitate medie şi de portutri USB şi AUX.
"Singurul motor concurent care se apropie de cifrele lui ASX la consum este Yeti 1.2 TSI" ?!! Eu n-as fi asa sigur... Yeti 1.2 TSI are 6.4% mixt, iar Nissan Qashqai 1.6 117 CP vine cu 6.2%. Si la pret de achizitie, Qashqai ar fi fost o comparatie mai buna, decat Duster. Qashqai vine in continuarea ofertei la Duster. Dupa cum ai scris si tu: Duster are un public diferit. Qashqai este insa comparabil la calitate cu ASX si are un pret ceva mai mic. Qashqai e cel mai popular crossover compact din Europa, ma mir ca nu l-ai luat in considerare.