Tinuta de drum
Mitsubishi ASX cu motor pe benzină se dovedeşte a fi un automobil foarte bun pentru uz urban şi nu numai. Dimensiunile compacte îl fac uşor de parcat în oraş, iar suspensia robustă te ajută să treci fără probleme peste drumuri în lucru, gropi şi asfalt denivelat. La drum lung, ASX-ul este companion plăcut, ţinuta de drum fiind suficient de bună pentru orice stil de condus. Suspensia este setată spre confort, iar drumurile de macadam sunt o plăcere la volanul ASX-ului chiar şi în versiune 2WD. Nu este un automobil gândit pentru off-road extrem. Nu are garda la sol necesară, iar în versiunea cu doar două roţi motrice, cum este cea pe benzină, nu poate ieşi din zone cu noroi sau vaduri cu apă. Aşadar, atâta vreme cât folosiţi ASX-ul pentru jungla urbană sau pentru drumuri de macadam, veţi foarte mulţumiţi.
"Singurul motor concurent care se apropie de cifrele lui ASX la consum este Yeti 1.2 TSI" ?!! Eu n-as fi asa sigur... Yeti 1.2 TSI are 6.4% mixt, iar Nissan Qashqai 1.6 117 CP vine cu 6.2%. Si la pret de achizitie, Qashqai ar fi fost o comparatie mai buna, decat Duster. Qashqai vine in continuarea ofertei la Duster. Dupa cum ai scris si tu: Duster are un public diferit. Qashqai este insa comparabil la calitate cu ASX si are un pret ceva mai mic. Qashqai e cel mai popular crossover compact din Europa, ma mir ca nu l-ai luat in considerare.