Interior
Interiorul lui ASX este simplu si logic. Mitsubishi preferă puţine comenzi amplasate ergonomic în locul unei console înţesate de butoane multe şi mărunte. Modelul ASX 1.6 benzină poate fi comandat doar în două versiuni de echipare: Inform şi Invite. Lipseşte astfel versiunea de top şi ASX-ul pe benzină nu are touchscreen-ul mare color pe care îl găseam pe versiunea cea mai bine dotată a modelului diesel. Pe modelul testat am avut sistemul audio normal cu display mic monocrom. Nu este la fel de performant ca Rockford Fosgate-ul de top dar nu se face de ruşine. ASX-ul păcătuieşte la alte capitole. Plasticele sunt tari şi nu de cea mai bună calitate. Scaunele sunt suficient de confortabile, însă. ASX este suficient de spaţios chiar şi pentru cinci pasageri iar portbagajul are un volum de 416 litri. este întrecut doar de modelele Hyundai ix35/Kia Sportage şi VW Tiguan.
"Singurul motor concurent care se apropie de cifrele lui ASX la consum este Yeti 1.2 TSI" ?!! Eu n-as fi asa sigur... Yeti 1.2 TSI are 6.4% mixt, iar Nissan Qashqai 1.6 117 CP vine cu 6.2%. Si la pret de achizitie, Qashqai ar fi fost o comparatie mai buna, decat Duster. Qashqai vine in continuarea ofertei la Duster. Dupa cum ai scris si tu: Duster are un public diferit. Qashqai este insa comparabil la calitate cu ASX si are un pret ceva mai mic. Qashqai e cel mai popular crossover compact din Europa, ma mir ca nu l-ai luat in considerare.