Tehnologie
Pe mainile noastre a incaput dieselul in varianta de echipare Revolution Top, care satisface practic si cele mai exigente gusturi in materie de confort. Japonezii au luat in calcul instalarea unor functii de bun simt, foarte utile atat soferului cat si pasagerilor, lista de echipamente fiind destul de generoasa chiar si la nivelul entry-level. In habitaclu, ambianta placuta este intretinuta de o climatizare automata, pe o singura zona si de un sistem audio Bose de inalta fidelitate, cu magazie de 6 CD-uri si conexiune auxiliara. Confortul este amplificat de reglarea electrica a scaunelor anterioare si de geamurile electrice cu impuls pentru toate cele patru usi. Sarcinile soferului sunt usurate de luminile bi-xenon, de senzorii de ploaie, de camera pentru marsarier, de conexiunea Bluetooth, de sistemul cruise control cu un raspuns relativ bun si de instalatia de spalare a farurilor. In plus, soferul beneficiaza si de mai multe comenzi pe volan, o trasatura imbunatatita comparativ cu vechiul model, mai saracacios la acest capitol. Nu lipseste sistemul de navigatie, care desi nu este de dimensiunea celor cu care s-au obisnuit soferii romani, vine cu o pozitionare bine gandita, ce nu altereza campul vizual al soferului, in momentul in care acesta cauta informatii
Mai bine faceti si voi un test la un Ferrari ca destea mass-market ne-am saturat!