Tinuta de drum
Vechiul CX-7 se prezenta ca un model cu o garda inalta la sol, cu un unghi de atac de 18.5 grade, care reusea sa pastreze o tinuta de drum impecabila, foarte sigura la viteze mari. Faceliftul a incercat sa perfectioneze aceasta calitate, sasiul crossover-ului devenind cu 5% mai rigid. Suspensiile si amortizoarele noi contribuie si ele la rigidizarea tinutei de drum si la asigurarea unei stabilitati de invidiat in segment. Unghiurile de atac si de degajare ale versiunii diesel au scazut cu cateva grade, insa acest lucru nu este neaparat un dezavantaj, avand in vedere ca modelul nu este unul destinat cu precadere off-road-ului. CX-7 se simte cel mai bine pe sosea, acolo unde la viteze mari senzatia de siguranta se pastreaza iar in viraje abordate cu indrazneala aderenta se rupe foarte greu, multumita in mare parte tractiunii integrale cu control activ al distribuirii cuplului. Pentru cei care isi doresc un SUV mai soft, capabil sa pluteasca peste gropi sau alte denivelari ale suprafetei de rulare, CX-7 nu va fi tocmai alegerea potrivita. Japonezul vine si cu o directie asistata electric, care isi aduce aportul la tinuta de drum buna.
Mai bine faceti si voi un test la un Ferrari ca destea mass-market ne-am saturat!