Mazda CX-7

2.2 CD Emotion

Tinuta de drum

4.5
Vechiul CX-7 se prezenta ca un model cu o garda inalta la sol, cu un unghi de atac de 18.5 grade, care reusea sa pastreze o tinuta de drum impecabila, foarte sigura la viteze mari. Faceliftul a incercat sa perfectioneze aceasta calitate, sasiul crossover-ului devenind cu 5% mai rigid. Suspensiile si amortizoarele noi contribuie si ele la rigidizarea tinutei de drum si la asigurarea unei stabilitati de invidiat in segment. Unghiurile de atac si de degajare ale versiunii diesel au scazut cu cateva grade, insa acest lucru nu este neaparat un dezavantaj, avand in vedere ca modelul nu este unul destinat cu precadere off-road-ului. CX-7 se simte cel mai bine pe sosea, acolo unde la viteze mari senzatia de siguranta se pastreaza iar in viraje abordate cu indrazneala aderenta se rupe foarte greu, multumita in mare parte tractiunii integrale cu control activ al distribuirii cuplului. Pentru cei care isi doresc un SUV mai soft, capabil sa pluteasca peste gropi sau alte denivelari ale suprafetei de rulare, CX-7 nu va fi tocmai alegerea potrivita. Japonezul vine si cu o directie asistata electric, care isi aduce aportul la tinuta de drum buna.
  • Stanila Petru, vineri, 06.11.2009 20:04

    Mai bine faceti si voi un test la un Ferrari ca destea mass-market ne-am saturat!

  • Marian, vineri, 06.11.2009 20:39
    cx 7 diesel

    Comparatiile cu celelalte modele este un pic trasa de par in privinta preturilor.... Mai toate modelele (Outlander....X-trail...C-crosser...samd) beneficiaza in aceasta perioada de reduceri mai mult decat atractive....vezi cazul X-trail care poate fii achizitionat in jurul a 20.000 euro.....sau Outlander cu 21.000-23.000 euro fara tva( modelul echipat cu navi).... Promotiile nu pot fi ignorate chiar daca sant pentru modele care au aparut de ceva timp si urmeaza a fii inlocuite cu facelift-ul lor.... Pentru cineva care intentioneaza sa-si cumpere o masina(in majoritatea cazurilor urmand sa faca un credit bancar) va garantez ca fiecare euro conteaza.....Dar poate ca in perioada sarbatorilor Mazda Romania va face unele promotii pentru ca intradevar acest model sa devina interesant......ma gandesc la ceva in jurul a 5.000 euro....Atunci poate rivaliza cu modelele enumerate(in privinta preturilor).Sa nu uitam ca celelalte modele sant un frate mai mic de 4x4 al modelelor Pathfinder,Pajero si fac fata unui teren off road cu usurinta... Dar fiind un model nou(dpdv al motorizarii)nu prea cred sa avem noi noroc de reduceri semnificative....In orice caz la banii pe care ii cer pe masina (34.000 cu tva ) poti gasii si altceva mai interesant(un Pajero de ex....acum este 25.000 fara tva cel mai ieftin model {taxa de inmatriculare gratuita} si nu se compara...sau o Toyota Rav4.....) Nu neg faptul ca imi place masina....dar va fii intradevar interesanta cand va aparea la adevaratul ei pret pe piata...si il vad undeva in jurul a 21.000-22.000 euro cu tva pentru modelul de baza..... PACE

  • Claus-Claudel, vineri, 06.11.2009 20:46
    ........

    varza frate....mai bn prezentati Aro

  • mihai2001, sâmbătă, 07.11.2009 10:15
    O masina aproape perfecta

    O masina aproape perfecta deoarece beneficiaza de fiabilitatea japoneza. Este totusi o masina de nisa asa ca nu ma astept la vanzari fulminante. Nu cred ca exista comparatie cu Outlander si celelalte, e o masina mult mai sportiva si frumoasa. Oricum e o masina care intoarce priviri, ca mai toate modelele MAZDA, si pt design merita toti banii. P.S. Apropo de promotii. Ele o sa se termine in curand, de aceea nu mi se pare relevanta discutia, si de cele mai multe ori se aplica doar la masinile care stau pe stoc de ceva vreme.

  • v, luni, 09.11.2009 14:21
    taxa de poluare

    fratilor la motorizarea asta de 2.2 platesti 3000 euroi taxa de poluare. la nissan nu, e motor sub 2000 cmc....

  • dd, luni, 09.11.2009 14:48
    taxa

    Nu platesti taxa, motorizarile noi sunt Euro 5

  • Sorin, vineri, 21.10.2011 18:59
    Nu stiu ce sa spun...

    Conduc acest model de la inceputul lui 2011. Este intr-adevar mai lenesa decat alte masini pe care le-am condus anterior, insa are un interior business si o tinuta de drum buna. I-as acorda putin mai mult decat a obtinut pe acest site :)