MINI Coupe

Interior

4.0

Pentru un Mini, interoriul modelului Coupe este cumva contrastant. Este spaţios pentru două persoane ,pentru că bancheta spate a dispărut, dar plafonul coborât şi adunat îşi dă o uşoară senzaţie de claustrofobie. Apoi, suprafaţa vitrată este foarte mică. Parbrizul este îngust, iar luneta aproape minisculă.

Calitatea finisărilor este specifică modelelor Mini. Este bună, dar se poate şi mai bine. Oricum, sub calitatea BMW. Nu agreez vitezometrul analogic de dimensiuni exagerate plasat central care a devenit mai mult un obiect ornamental. Acul este aproape invizibil, pentru că privirile sunt atrase de display-ul color amplasat în interiorul vitezoemtrului. Aici sunt afişate informaţiile de la sistemul de navigaţie, radio, Mini Connected şi altele. În schimb, avem un indicator digital al vitezei de rulare amplasat chiar în cadrul turometrului analogic ce se află pe coloana volanaluli chiar în faţa norocosului de la comenzi. Ne place însă poziţia la volan joasă, volanul perfect, direcţia "grea" şi pedalele de aluminiu. În spatele celor două scaune există suficient spaţiu pentru diverse obiecte sau chiar o geantă medie. În plus, există o mică uşă care comunică direct cu portbagajul. Aceasta poate fi încuiată şi este folositoare dacă vrem să punem ceva în portbagaj în timpul mersului.

Portbagajul este incredibil de spaţios pentru un Mini, iar deschiderea hayonului este mai mult de amplă. Cei 280 litri sunt mulţi pentru un automobil din această clasă. Pentru două persoane şi bagajele lor, acest Mini este maşina perfectă.

  • andrey11, miercuri, 19.10.2011 11:26
    Mini

    Ce pot sa zic...Super tare!!! Masina arata intr-un mare fel , am vazut-o live. Motorul... de provenienta BMW, si asta spune tot. Suspensia rigida nu este neaparat un dezavantaj . Cu toti stim ce inseamna Mini, si mai ales cum se conduce un Mini. Vrei masina confortabila, atunci orienteaza-te spre un Renault Laguna, un C5(nu am in minte nicio masina confortabila din segment cu Mini). Daca vrei un Mini, si pe deasupra coupe, atunci nu cred ca iti doresti suspensii moi precum la Megane spre exemplu.

  • mog, miercuri, 19.10.2011 15:15
    @ cel de mai sus

    e amuzant cum dai etalon de comparatie masini renault, in postul tau, de parca alte masini nu exista. rivali pt mini din test drive sunt doar clio rs, citroen ds3, corsa opc, polo gti, ibiza sc cupra si fiesta st. (sper ca n am uitat nici una)

  • mog, miercuri, 19.10.2011 15:17
    a, mai e si yaris ts..daca or mai face si generatia noua.

    .....

  • Carlos, miercuri, 19.10.2011 16:17
    @andrey11

    laguna si megane sunt cu totul alte clase... sunt niste masini f echilibrate... scrii aiurea... aici se discuta de mini cooper s... ce se intampla? esti frustrat ca ti-au dat-o in posturi anterioare fanii renault?

  • antonny, miercuri, 19.10.2011 20:14
    ****

    Bun titlu ales ""Bomba atomica "

  • --Diesel-Power---ANDREI--, miercuri, 19.10.2011 21:18
    intr-adevar all-rounder....:)

    masina imi place, nota este ~corecta, notarea la Performante evident nu am inteles-o(din moment ce nu aveti cu cine s-o comparati si sa iasa mai slaba de ce a primit totusi 9/10?)... PS: @Dragos cuplul maxim este de 260nm nu de 240nm cum scrie in tabelul cu datele tehnice... nu stiu eu cum e sa atinga cuplul ala constant de la 1730,26 rotatii pe minut dar mai bine nu ma bag ca imi prind urechile... ar trebui sa scrii si tu constaneitatea aia intre x000 si y000rpm intre ce valori ale cuplului ramane.... toate cele bune!

  • andrey11, miercuri, 19.10.2011 23:01
    @mog, carlos si compania

    Invatati sa cititi printre randuri, sau macar incercati sa intelegei logica celor spuse de mine. NU AM COMPARAT Mini cu LAGUNA sau MEGANE, ca masina per total ci am vrut sa evidentiez diferentele dintre o suspensie rigida si una moale, si cele doua masini din grupul Renault mi' au venit in minte, pentru ca ele au cam cele mai moi suspensii(poate fi un avantaj sau dezavantaj, depinde din ce parte privesti lucrurile). @ Carlos: nu stiu cine e frustratul, si ce treaba au fanii renault si posturile anterioare in toata afacerea asta?!

  • @andrey11, miercuri, 19.10.2011 23:49

    teoreticieni ca tine sunt multi, sfatul meu e sa conduci megane... suspensia la megane nu e nici moale, nici rigida, e o masina echilibrata cum se spune mai sus... la megane gt line treaba e alta: "suspensia este sportiva" dupa cum scrie si automarket in ultimul test

  • ironR, joi, 20.10.2011 11:42
    tot mini ramane

    poa' sa-i puna motor de 1L si 60CP sau de 5L si 800CP, mini se vinde pt designul lui, in rest suspensia, vizibilitatea si restul nu mai conteaza! E o masina pe care pur si simplu o vrei. Si mie imi place :)

  • momo, vineri, 21.10.2011 16:14

    ati putea pune in lista si A1 1.4TFSI la 185CP

  • vlad, vineri, 21.10.2011 20:01
    Mic si rau

    O fi scump, dar factorul de exclusivitate este garantat. Cine se gandeste la masina asta cu siguranta nu l va interesa pretul (primul lucru cu care te intampina renault, cand vrea sa ti vinda o masina: "ia frate de la mine, ca mai ieftin nu gasesti!!!!" ) :)))))))))))))

  • emicald, sâmbătă, 22.10.2011 19:56
    motor

    E interesant cum nimeni nu spune despre problemele de distributie ale acestor motoare facute de BMW... In rest... un breloc de aproape patrujdemii de euro...