Tinuta de drum
Atunci când jurnaliştii auto vorbesc de modelele pe care Mini le comercializează, expresia "kart de şosea" devine deja ubicuă. Da, Mini-urile sunt prin excelenţă modele cu suspensii rigide, destinate mai ales rulării sportive. Vrei confort? Mută-te la altă marcă. Evident, gabaritul şi dimensiunile lui Countryman şterg din impresia acută pe care ţi-o imprimau suspensiile lui Mini şi descoperi un model ceva mai orientat către familie. Nu exagerat, pentru că nu ăsta este rolul lui Countryman, dar macadamul şi drumurile mai grele sunt argumentele pentru care inginerii Mini au recalculat coordonatele suspensiilor noului lor crossover. Dacă lărgim puţin aria de selecţie şi comparăm ţinuta de drum a lui Countryman cu cea a lui Juke, de exemplu, observăm că modelul Mini rămâne "kart-ul" crossoverelor, fiind mai stabil pe viraje, dar mai puţin confortabil în oraş.
Ce ne mai plac HDR-urile :)