Motor / Transmisie
Când am auzit că vom conduce un Countryman Cooper S cu pachetul JCW, ne-am gândit la ceva modificări la motor. Câţiva cai putere în plus, măcar. N-a fost să fie. Avem tot un motor otto de 1.6 litri supraalimentat cu o turbină care furnizează 184 CP la 5.000 rpm. Exemplarul testat beneficiază şi de sistemul de tracţiune integrală nedecuplabilă ALL4, dar Countryman este disponibil şi fără respectivul sistem în compania motorului amintit mai sus.
Transmisia manuală cu şase trepte este la fel de precisă ca şi până acum, dar exemplarul testat vine cu un artificiu la acest nivel. Vorbim despre o altă manetă a schimbătorului, care are un mulaj anatomic menit să facă situaţia mai confortabilă pentru degete. Sigur, asta nu garantează că vei schimba mai rapid treptele.
În materie de reprize, propulsorul turbo de 1.6 litri al celor de la Mini îşi face treaba la fel de bine ca şi până acum. Singura lui problemă, la nivel de cifre, este existenţa versiunii JCW "pe bune", care dezvoltă 211 CP. Partea bună este că nu ai nevoie întotdeauna de respectiva diferenţă de putere şi poţi să te bucuri la fel de bine şi de un Countryman Cooper S "normal".
Masinuta de fata se adreseaza unei singure categorii.....celor excentrici sau ma rog.....celor cool, trandy sau fansy!