MINI Cooper

1.6 Cooper S

Tinuta de drum

4.5
La fel ca orice Mini, modelul testat a avut o tinuta de drum foarte buna, stabilitatea fiind la un nivel inalt gratie mai ales modului inteligent care sunt amplasate rotile acestui model. Acestea sunt asezate cat mai aproape de colturile caroseriei, pentru a oferi nivelul maxim de spatiu posibil si un ecartament cat mai mare, alaturi de un ampatament cu aceleasi caracteristici. Orice viraj atacat cu o viteza de bun simt va planta un zambet pe fata soferului gratie tinutei de drum exemplare, singurele momente in care soferul si pasagerii ar putea fi intr-o pozitie neplacuta fiind cele in care rulati pe drumuri de calitate inferioara. Suspensiile sport ale acestui model fac piatra cubica sa fie un veritabil inamic al partilor dorsale, dar adaptarea vitezei la conditiile de drum, respectiv la denivelarile de pe traseu, duce la o trecere suportabila peste defectele suprafetei de rulare.
  • Adimo, marţi, 13.04.2010 22:30
    Cat tupeu

    Au furat culoarea de la Duster. Masina e bestiala oricum.

  • Maria, marţi, 13.04.2010 22:31

    Lancia Ypsilon este mai tare!

  • coco, marţi, 13.04.2010 23:09

    Fotografiile sunt foarte reusite,insa cu banii pe care i-as da pe masina asta mi-as putea cumpara ceva MULT MAI... , desigur ca pentru fanii este CEA MAI...,oricum nu mi-as dori sa ma intalnesc la semafor cu asa ceva,nu de alta dar nu prea am ce sa-i fac :))

  • alex, miercuri, 14.04.2010 00:49
    motor nou

    Am vazut ca in occident acum mini cooper S are un motor nou de 184 CP. la noi cind apare cu noul motor?

  • gtrazvan, miercuri, 14.04.2010 00:49
    @Sebastian Toma

    Apreciez munca pe care o faci dar nu inteleg cum sa te ocupi de asta si de ceva timp si tot sa gresiti si sa aveti atata lipsa de cunostinte in domeniu. Citez: "Spre exemplu, ruland in cea de-a sasea treapta, Mini Cooper S atinge viteza de 120 km/h la 3.000 rpm, in timp ce la 3.200 rpm modelul are 130 km/h iar putin mai sus, la 3.500 rpm, are 140 km/h." Asa ceva nu exista la o transmisie manuala - mecanica fixa, in aceeasi treapta de viteza viteza are un raport fix cu turatia motorului adica este imposibil tehnic si practic ca la 120 sa ai 3000, la 130 - 3200 si al 140-3500 :))))))) Daca primele 2 sunt valabile la 140 are 3400 de rotatii si al 3500 de rotatii are fic 145 km/h. In aceeasi treapta de viteza daca pentru 10 de k la ora ai o diferenta de 200 rot/min aceasta se pastreaza indiferent de viteza. In rest un articol bun si destul de corect.

  • baronu_albastru, miercuri, 14.04.2010 12:37
    masina?

    Asta-i motor cu volan nu masina....si inca unul scump

  • ............., miercuri, 14.04.2010 16:12
    ...........

    foarte tare masina asta....

  • Adi, joi, 15.04.2010 12:26
    10/10 Design

    Stiu ca e o vorba "gusturile nu se discuta", dar chiar 10 la design ???

  • catalin, miercuri, 28.04.2010 14:55
    Mini si senzatiile

    Desi daca detii un Mini, oamenii au tendinta sa spuna ca esti un pic infantil si nu cauti deloc sa ai o masina practica, multi nu inteleg ca aceasta masina ofera ceea ce muritorii de rand numesc senzatie. Senzatiile in viata sunt foarte mult iar cele la volan sunt deosebite. Am condus multe masini dar niciodata un Mini, in el am fsot doar pasager si desi nu era varianta cu compresor sau turbina, ci motorul de 1.6 si 110 cai, mi-a lasat o impresie placuta si m-a facut doar sa imi imaginez cum ar fi motoarele cu 178 respectiv 186 cai. Sper sa continue cu fabricarea acestor masini deoarece e nevoie de o pata de culoare in lumea auto.