Interior
Mini Cooper S Cabrio are un interior axat pe stil si care poate fi personalizat in consecinta. Astfel, habitaclul fiecarui model poate fi aranjat dupa gusturile proprietarului, in limita bugetului si a materialelor disponibile. Interiorul dispune de o nota retro, motiv pentru care vitezometrul si majoritatea instrumentelor de bord sunt amplasate pe mijlocul bordului. Singurele indicatoare amplasate langa volan sunt turometrul si ceasul care contorizeaza perioada de timp in care msina a rulat cu plafonul coborat, un mic "moft" dulce al celor de la Mini. Indicatiile computerului de bord pot fi citite in cadrul turometrului. Din pacate pentru marea majoritate a soferilor, amplasamentul instrumentelor de bord este cel putin neobisnuit si devine destul de neplacut in unele momente. Designerii BMW au incercat sa ofere cat mai mult spatiu la interior, dar eforturile acestora au fost ingreunate de dimensiunile modelului. Cele patru locuri ale lui Mini Cooper S Cabrio pot fi folosite de adulti doar pe drumuri scurte, deoarece scaunele din spate nu ofera decat un spatiu limitat pentru picioare. Totusi, locurile din fata ofera o sustinere foarte buna si amplifica senzatia de masina sport, creandu-ti impresia ca esti la bordul unui roadster, nu al unui model din clasa mica. Scaunele sunt destul de confortabile si pot fi reglate cu usurinta pana la obtinerea pozitiei dorite. Cu exceptia comenzilor computerului de bord, toate butoanele din Mini sunt stranse pe consola centrala si pe rama parbrizului. Aspectul butoanelor iti da impresia ca designerii Mini au incercat sa imite senzatia dintr-un cockpit, dar folosirea plasticului imbracat in crom in favoarea unor butoane metalice lasa un gust amar. Decapotarea este realizata doar prin apasarea sustinuta si continua a butonului dedicat, lucru care impiedica declansarea accidentala a sistemului de decapotare, dar devine frustrant atunci cand dinamica rularii nu iti da timp de respiro. Indiferent daca acoperisul soft-top este capotat sau nu, spatiul din portbagaj ramane identic, adica extrem de mic. Acest lucru este deranjant in cazul unui model obisnuit, dar extrem de intalnit in segmentul modelelor cabrio de segmente reduse si inteles de clientii acestora. Asta pentru ca, in general, un asemenea model nu transporta decat unul sau doi pasageri, iar acestia pot folosi si bancheta din spate pentru depozitarea bagajelor. Fiind vorba de un model decapotabil, trebuie sa vorbim si despre antifonarea acoperisului soft-top, precum si de curentii de aer care se formeaza in timpul rularii. Pasagerii din fata nu sunt afectati de vant, iar deflectorul de aer demontabil poate sa inlature orice element deranjant ce tine de vortexurile produse la viteze ridicate. In schimb, pasagerii din spate vor avea surpriza de a-si schimba involuntar coafura la viteze ridicate, fiind asezati in calea curentilor. Acoperisul lui Mini poate fi deschis si doar partial, obtinandu-se un efect similar cu cel al unui model targa, suprafata deschisa fiind insa mult mai mare decat cea oferita de o trapa tipica. Aceasta varianta este de preferat pentru momentele in care doriti sa va bucurati de aer fara a fi afectati de vant. In cazul in care alegeti sa rulati cu copertina din panza complet inchisa, Mini se transforma intr-un automobil de clasa mica, sunetele rularii fiind izolate destul de bine pentru un cabrio. Calitatea si asamblarea materialelor de la interior lasa de dorit, asteptarile fiind ceva mai mari in cazul unui model de clasa premium. Pe langa asta, modelul de test avea peste 10.000 kilometri parcursi, lucru care a dus la sunete deranjante in momentul in care masina trecea peste mici denivelari. Bineinteles, trebuie sa luam in vedere faptul ca vorbim de un model cu suspensie sport, care a fost abuzat din plin de-a lungul vietii sale. Altfel spus, nu trebuie sa plecam cu ideea ca Mini este un model al carui interior "scartaie" din cauza contextului nefericit in care se afla exemplarul destinat testelor de presa.
buna masina