MINI S Cabrio

Interior

3.5
Mini Cooper S Cabrio are un interior axat pe stil si care poate fi personalizat in consecinta. Astfel, habitaclul fiecarui model poate fi aranjat dupa gusturile proprietarului, in limita bugetului si a materialelor disponibile. Interiorul dispune de o nota retro, motiv pentru care vitezometrul si majoritatea instrumentelor de bord sunt amplasate pe mijlocul bordului. Singurele indicatoare amplasate langa volan sunt turometrul si ceasul care contorizeaza perioada de timp in care msina a rulat cu plafonul coborat, un mic "moft" dulce al celor de la Mini. Indicatiile computerului de bord pot fi citite in cadrul turometrului. Din pacate pentru marea majoritate a soferilor, amplasamentul instrumentelor de bord este cel putin neobisnuit si devine destul de neplacut in unele momente. Designerii BMW au incercat sa ofere cat mai mult spatiu la interior, dar eforturile acestora au fost ingreunate de dimensiunile modelului. Cele patru locuri ale lui Mini Cooper S Cabrio pot fi folosite de adulti doar pe drumuri scurte, deoarece scaunele din spate nu ofera decat un spatiu limitat pentru picioare. Totusi, locurile din fata ofera o sustinere foarte buna si amplifica senzatia de masina sport, creandu-ti impresia ca esti la bordul unui roadster, nu al unui model din clasa mica. Scaunele sunt destul de confortabile si pot fi reglate cu usurinta pana la obtinerea pozitiei dorite. Cu exceptia comenzilor computerului de bord, toate butoanele din Mini sunt stranse pe consola centrala si pe rama parbrizului. Aspectul butoanelor iti da impresia ca designerii Mini au incercat sa imite senzatia dintr-un cockpit, dar folosirea plasticului imbracat in crom in favoarea unor butoane metalice lasa un gust amar. Decapotarea este realizata doar prin apasarea sustinuta si continua a butonului dedicat, lucru care impiedica declansarea accidentala a sistemului de decapotare, dar devine frustrant atunci cand dinamica rularii nu iti da timp de respiro. Indiferent daca acoperisul soft-top este capotat sau nu, spatiul din portbagaj ramane identic, adica extrem de mic. Acest lucru este deranjant in cazul unui model obisnuit, dar extrem de intalnit in segmentul modelelor cabrio de segmente reduse si inteles de clientii acestora. Asta pentru ca, in general, un asemenea model nu transporta decat unul sau doi pasageri, iar acestia pot folosi si bancheta din spate pentru depozitarea bagajelor. Fiind vorba de un model decapotabil, trebuie sa vorbim si despre antifonarea acoperisului soft-top, precum si de curentii de aer care se formeaza in timpul rularii. Pasagerii din fata nu sunt afectati de vant, iar deflectorul de aer demontabil poate sa inlature orice element deranjant ce tine de vortexurile produse la viteze ridicate. In schimb, pasagerii din spate vor avea surpriza de a-si schimba involuntar coafura la viteze ridicate, fiind asezati in calea curentilor. Acoperisul lui Mini poate fi deschis si doar partial, obtinandu-se un efect similar cu cel al unui model targa, suprafata deschisa fiind insa mult mai mare decat cea oferita de o trapa tipica. Aceasta varianta este de preferat pentru momentele in care doriti sa va bucurati de aer fara a fi afectati de vant. In cazul in care alegeti sa rulati cu copertina din panza complet inchisa, Mini se transforma intr-un automobil de clasa mica, sunetele rularii fiind izolate destul de bine pentru un cabrio. Calitatea si asamblarea materialelor de la interior lasa de dorit, asteptarile fiind ceva mai mari in cazul unui model de clasa premium. Pe langa asta, modelul de test avea peste 10.000 kilometri parcursi, lucru care a dus la sunete deranjante in momentul in care masina trecea peste mici denivelari. Bineinteles, trebuie sa luam in vedere faptul ca vorbim de un model cu suspensie sport, care a fost abuzat din plin de-a lungul vietii sale. Altfel spus, nu trebuie sa plecam cu ideea ca Mini este un model al carui interior "scartaie" din cauza contextului nefericit in care se afla exemplarul destinat testelor de presa.
  • kak, marţi, 23.06.2009 21:07
    mini

    buna masina

  • victord, marţi, 23.06.2009 21:56

    ce draq , 13 litri /100 km , in oras , la un motor de 1.6 litri si te pomeni ca este si euro 5. daca asta este masina buna, la motorul asta , consumul asta si pretul asta .......................mai bine nu. de bani astia iti iei masina , nu tigaia asta, auzi peste 27 de mii de euro, pai pe la 20 de mii iti iei un reno clio rs de toata frumusetea si sa numai vb de performante.

  • Radu, marţi, 23.06.2009 23:35
    @victord

    "reno" se scrie Renault si sunt si eu de acord cu tine

  • DST, miercuri, 24.06.2009 08:38
    CLIO RS

    Clio RS este intr-adevar o legenda... ti-o iei la 18.200 euro :)

  • rmy, miercuri, 24.06.2009 09:22
    niciodata nu mi-a placut masina asta.

    Cred ca ceasul ala enorm de pe mijlocul bordului e de vina. Parca e un minisubmarin. :)

  • Vasi27, miercuri, 24.06.2009 09:43
    27.000 de euro?! mult ! fie ea si cabrio...

    Am avut ocazia sa condus un Mini si un Clio rs... ambele sunt masini exceptionale, insa cea mai mare distractie am avut-o in Clio... le avea pe toate: scaune Recaro,sasiu perfect echilibrat, stabilitate superioara pe viraje, directie precisa, performante pe masura -2.0l, 200cp/7250rpm, toate astea fiind gandite de Renault Sport, aceeasi divizie care activeaza si in Formula 1... Renault SPORT... numele asta vorbeste de la sine ! sportivitate in cea mai pura forma! Mini este masina buna insa, insa daca luam in calcul ca nu ridica la nivelul RS-ului in materie de sportivitate, pretul de 27.000 de euro este mult supraevaluat

  • R56, miercuri, 24.06.2009 10:02
    Mini

    nu se compara un mini cu Clio nici peste 1000 ani. Calitatea materialeor este super, dinamica nu mai zic. Pretul este justificat in conditiile in care vb de un mootor de 175 cp , materiale de exceptie si poate cel mai important " ideea de mAsina pe care o exprima un mini. Un mini nu se demodeaza niciodata . Dar nu exista pareri de mijloc in cazul acestei masini. Oameni care apreciaza bunul gust, calitatea si performanta unui mini il vor dori mereu. Cei care nu, vor spune sec " Imi iau la banii astia in BMW 320 samd. Ca sa nu spun de desing care este deosebit, retro, cool, tineresc comparativ cu acest clio care sincer este o masina fara nimic special ca si design.

  • flo, miercuri, 24.06.2009 10:07

    cum adica v-au deranjat suspensiile dure? pai nu vorbiti de o masina sport, cum ar trebui sa aiba suspensiile?

  • victord, miercuri, 24.06.2009 10:39
    @ R56

    au , mai ai un pic si ii ridici statuie , atunci , ce sa zic , iti doresc sa-ti iei una , in cel mai pur stil romanesc , adica in leasing , ca de la 27 de mii sa ajungi sa platesti vreo 37- 40 de mii si atunci chiar ca o sa-ti doresti sa nu se mai demodeze niciodata.................... apropo , ce masina ai , da sincer.......

  • R56, miercuri, 24.06.2009 10:51
    V

    Salut, Am chiar Mini Cooper S R56 , coupe nu cabrio , poate am fost subiectiv insa crede ma ca e o masina super inchegata si f nervoasa. Nu zic ca clio nu e, Doamne fereste insa nu se compara. Am fost si la ei cand l-am luat anu trecut insa nu are nicio legatura. are dinamica ok insa..... doar atat.

  • smile please, miercuri, 24.06.2009 11:33

    e o masinutza care iti ridica moralul chiar si in cele mai triste zile , prietenii stie de ce P.S. Cand te pui la volanul uni mini e dragoste la prima vedere (parerea mea)

  • dorel, miercuri, 24.06.2009 13:17

    o masina care nu este pentru toti ....!mai ales pentru aia care o compara cu clio e ca si cand ai pune o dacie 1100 in cazu lu clio langa un BMW seria 7 cazul lu Cooper.Daciile au si ele 4 roti dar cam atat nimic special sau deosebit!!

  • CatalinB, miercuri, 24.06.2009 13:45
    design

    Pacat ca interiorul nu e la acelasi nivel cu exteriorul. Vitezometrul ala e hidos...

  • eu, miercuri, 24.06.2009 15:40
    @dorel

    dorele...te-au suparat aia de la "unirea"?

  • titi, joi, 03.09.2009 16:57
    cuuuum???

    Ce text scris pt clasa 4-a... Cum ati reusit sa dati 2 puncte la calitate/pret? E calitatea atat de proasta pt pretul ala? atunci scrieti asa in articol. Dar ar trebui sa amintiti de faptul ca la o masina important este pretul de revanzare. Adica ce mai recuperezi din masina cand o vinzi. Iar Mini este in top 3 la capitolul asta, chiar daca e scumpa. Cat despre copiii care scriu despre Clio RS, sa fim seriosi. In afara de motor, masina e o jucarie, si una cam uratica...

  • mok, vineri, 30.04.2010 10:58
    R56

    LET'S MINI

  • luci, duminică, 02.05.2010 14:10
    cooper

    An un mini cooper s.Este o masina exceptionalaaaaaaaaaaaaaaaa.Nu as renunta ptr nimic la ea.Isi merita banii din plin.