MINI Cabrio facelift

2.0 Benzina Turbo 192CP Aut7 Cooper S

Tinuta de drum

4.5

Am spus-o de mai multe ori și o voi repeta: sunt fanul mașinilor mici cu atuuri sportive, iar Cooper S îmi vine mănușă. Cu sau fără plafon. Ținuta de drum este orientată către sportivitate, iar acest lucru se resimte din plin pe drumurile din România. Cu toate acestea, spre deosebire de varianta fără facelift, acest Mini Cabrio a fost ceva mai confortabil. Dar doar în modurile Green și Mid.

În modul de rulare Sport, suspensia devine și mai fermă, iar denivelările sunt trimise direct către ocupanți. Astfel, Mini Cabrio este capbil să devoreze virajele strânse fără prea multe bătăi de cap și cu acea energie tipică modelului britanic.

Cu plafonul pliat, Mini Cabrio începe să-ți facă necazuri doar atunci când treci de 80 km/h. Și pentru că avem în fața noastră un cabrio, zgomotele din afară (cu plafonul ridicat) pătrund cu ceva mai multă ușurință în habitaclu, însă nu la un nivel pe care să nu-l poți suporta.

Direcția rămâne la fel de precisă și incisivă, iar feedback-ul oferit te ajută să abordezi cu încredere orice situație. Totuși, în cazul manevrelor de parcare, fermitatea poate deveni o problemă.

  • Kirotractor, joi, 14.06.2018 12:21

    Hmm, zero comentarii, deci zero interes - deși mașinuța-i dezirabilă. Evident că și... cumpărabilă doar pentru cei (sau mai ales cele ;-) - aloo, s-aude-n Dorobanți?) cu bani în exces, așa că singura deducție logică ar fi absența lor-pițipoancelor din zona AM. P-o notă ceva mai serioasă, accentele de stil / dotările care dau caracterul așa-zis *lifestyle* Mini-urilor sînt nimerite la fix de BMW (pînă și ipocrizia steagului britanic din stopuri exercită atracția ei.) Că toate astea-s plătite mai scump decît fac nu remarcă oricum nimeni circumscris *targetului* vanitoșilor vizați de marca britanică doar cu numele.

  • mircea, joi, 14.06.2018 12:53

    @Kirotractor N-aș zice că interesul e tocmai zero, dar ai intuit bine: când vine vorba de Mini, reacțiile de pe Automarket au fost dintotdeauna ceva mai rezervate. Nu știu de ce, pentru că marca are poveste, iar mașinile sunt chiar speciale. Probabil pentru prețul lor foarte ridicat.

  • Kirotractor, joi, 14.06.2018 13:48

    @mircea: Cred că ai dreptate - ca (aproape) întotdeauna. ;-) Fiindcă-n restul Europei... mai bănoase Mini vindea de ex. în 2016 de 10 ori (!!!) mai multe Cooper S decît Clio RS. Îți mai zic pe scurt și-o întîmplare distractiv-sugestivă apropo de *ispita Mini*. Înainte să-mi iau Swift-ul Sport 1.6, am probat metodic mai multe alternative - de obicei singur, dar la testul c-un Mini comparabil, deși mult mai scump (Cooper, fără S) am avut nefericita inspirație s-o iau și pe nevastă-mea. Cînd i-am spus la final că-i cel puțin egala Swift-ului (deja probat) în mai toate domeniile, dar nu merită luată (mda, banii bată-i vina), mai să bufnească-n plîns - chiar dacă, după oareșce meditație... financiară, a recunoscut că am oarecum :-))) dreptate. Concluzie inevitabilă: pentru sexul frumos cel puțin, Mini rămîne irezistibil. Dar și pentru destui bărbați (mai ales S / JCW-urile).

  • Megale, miercuri, 05.09.2018 00:03

    Pai cine nu a avut si nu a "rupt" un JCW nu stie . Daca ai bani de gaz,si mentenanta , poti sa incerci una . Bafta la "drum"