Volvo C30

Interior

3.5
Interiorul lui C30 se prezinta ca orice habitaclu Volvo insa putin mai simplu. Plansa de bord este foarte aerisita si preia filosofia de design promovata de constructorul suedez. Calitatea materialelor este una demna de segmentul premium, plasticul moale si placut la atingere oferind senzatiile pe care le astepti de la un Volvo. Chiar daca aspectul intial nu este prietenos, plasticul regasit la nivelul plansei de bord si al portierelor va deveni placut la atingere. Simplitatea interioara este confirmata si de afisajul instrumentelor de bord, la fel de conservatoare ca cea modelelor mai vechi din gama Volvo. Simplitatea interioara este insa contrazisa de amalgamul de functii si butoane reunite in centrul plansei de bord, unde se pare ca suedezii au vrut sa inghesuiasca toate functiile masinii. Trebuie sa fim recunoscatori insa pentru faptul ca macar functiile farurilor au ramas in coltul stang al plansei de bord. Daca ne referim la spatiu, dimensiunile exterioare (4252 mm lungime, 1782 mm latime si 1447 mm inaltime) nu tradeaza lipsa acestuia la interior. Insa daca pasagerii fata nu vor avea probleme, nu acelasi lucru il putem spune si despre cei care vor calatori pe cele doua locuri ale banchetei spate. Spatiul pentru picioare va trebui sa fie bine gestionat impreuna cu pasagerii fata pentru a nu crea neplaceri. In plus, linia plafonului va deranja persoanele mai inalte. Tot o bila neagra merita sa acordam portbagajului, care ofera un spatiu de incarcare de numai 233 de litri.
  • Siemens, joi, 04.06.2009 20:03
    s?

    Hey automarket! Am un Opel GT din 2009, va intereseaza sa-l testati? Sau ati testat-o deja? Ciao

  • Claus, joi, 04.06.2009 20:19
    Volvo

    e frumoasa masina asta....si raspundet-i lui Siemens

  • n, joi, 04.06.2009 21:02
    volvo

    cam mica nota finala tinand cont ca lui vw polo i-ati dat 81

  • mircea, joi, 04.06.2009 21:13
    @Siemens

    Cu mare drag. Scrie-mi pe [email protected] @n Cele doua modele fac parte din segmente diferite, punctajele au referinte diferite. Compara Polo cu celelalte modele testate in clasa sa, nu cu C30. Iar pe C30 cu Delta, de exemplu, care face parte din acelasi segment.

  • jondaniel, joi, 04.06.2009 23:40
    Opel GT

    Mircea, poate faceti acel test care v-a fost oferit de Siemens, m-ar interesa foarte mult concluziile voastra. Stii ca detin un Astra GTC cu panorama. Pot sa o fer si eu masina pentru test comparativ intre cabrio si parbriz panoramic;) Tot comparativ cred ca se poate bate cu C30, eu avand motrul de 1.9 cdti de 150cp. Stiu ca Astra ar castiga:D

  • illy, vineri, 05.06.2009 00:09
    lasati jucariile

    lasati jucariile de tip opel , masinile alea nu rezista la test , poate dupa ce le fac rusii mai tari :))

  • Adimo, vineri, 05.06.2009 00:18
    Masini sterse_glorie trecuta

    In segmentul de automobile premium la care tinteste, Volvo are cel mai slab interior. Bord cu design invechit, cu plastic de o calitate medie, si cu o senzatie generala de ieftin. In ultima perioada am condus un S40 si un Kia C'eed. Din punctul de vedere discutat mai sus Volvo nu mi-a dat senzatie de superioritate. Pacat

  • jondaniel, vineri, 05.06.2009 01:26
    @ illy

    Fiecare are dreptul la parerile lui. Asa ca nu poti sa ma faci pe mine sa fiu de acord cu tine. Mai cauta sa vezi ca s-au facut multe teste comparative cu compacte intre Astra GTC, C30, Pro C'eed, A3, Golf si din pacate pentru ei, Volvo nu sunt fruntasi la asa ceva. Poate doar la preturi;) Apropo, Mircea, de ce nu faceti si comparative de genul asta cu cate 4-5 masini odata?

  • Andrei.P, vineri, 05.06.2009 09:12

    Jondaniel dintre toate masinile de mai sus singurele care sun in aceasi clasa sunt C30 cu A3 in segmentul compact premium. Golf e imediat sub a3 avand aspiratii premium Astra Gtc urmeaza dupa golf iar Pro ceed e siii mai jooosss fiind o masina low cost.

  • LauCalin, vineri, 05.06.2009 09:13
    Volvo for life

    Adimo, intamplarea face ca si eu am mers cu un C'eed si S40 si culmea, mie mi se pare ca e diferenta notabila. Calitatea materialelor, tinuta de drum, confort (scaune cu sustinere mai buna si sunet interior mai mic-insa suspensie ceva mai dura care te cam zdruncina dar stabilitatea e f buna), siguranta (c'eed avea 4 airbag-uri si S40 6-dintre care doua cortina si ESP standard). Insa vorbim de masini cu alte pretentii la preturi foarte diferite. In plus inclusiv tabla mi se parea mai groasa la S40. vreau sa zic ca am incercat sa apas pe amandoua si la C'eed s-a indoit destul de usor :) Deci din punctul meu de vedere e absurd sa compari Volvo cu Kia :) Revenind la acest test, C30 este o masina mai deosebita, care incearca sa se evidentieze din clasa compacta. V-ati legat de faptul ca locurile in spate sunt mici, portbagajul are volum redus (ati uitat sa precizati inca un lucru esential: in spate masina are numai 2 locuri individuale). Insa cu aceasta masina Volvo a dorit sa creeze o masina lifestyle, pentru tineri, care vor sa iese din anonimat intr-un mod cat mai original. De-asta s-au facut anumite compromisuri. Cine vrea ceva mai serios si se gandeste si la familie se uita la S/V40. In plus pretul mai mic decat al concurentei este clar un avantaj in fata lui Clasa A, A3 si mai ales Seriei 1. :)

  • Adimo, vineri, 05.06.2009 11:07
    Ma repet

    @Laucalin....eu despre ce am vb??........"slab interior. Bord cu design invechit, cu plastic de o calitate medie, si cu o senzatie generala de ieftin". Nu am pomenit nimic de scaune, Esp, tabla, stabilitate...etc. Vorbeam strict de calitatea interiorului. Tanar, tanar dar cand vezi la altii cu masini mai ieftine ca au un interior mai ingrijit te mai gandesti. Nu mi se pare ca te scoate cu mult din anonimat. Poate spatele masinii putin. Iar daca intradevar scopul meu e sa ies din anonimat imi cumpar un Mini......da stiu replica, masina din alta clasa, cu alt target..bla, bla. Dar stiu sigur ca am iesit din anonimat. :))

  • CatalinB, vineri, 05.06.2009 11:34
    @Adimo

    Poate mai sunt si oameni decenti care isi iau masina ca sa ajunga in siguranta din punctul A in puntul B, nu ca sa "iasa din anonimat"

  • Adimo, vineri, 05.06.2009 11:52
    @CatalinB

    Comentariul meu este o replica la cel al lui @Laucalin. El a precizat faptul ca C30 te scoate din anonimat. Mica mea ironie a trimis la achizitia unui Mini (care din punct de vedere tehnic il bate pe Volvo de il asculta cu urechea). Iar in ceea ce priveste siguranta, Volvo nu mai e de mult un etalon. Vezi Renault, Mercedes si chiar Fiat A ramas insa imaginea de brand cu siguranta ridicata pe care se mizeaza mai ales din punct de vedere comercial. Se vede faptul ca investitiile scazute coroborate cu vanzarile slabe au aduc Volvo in prag de faliment. Dar cine stie ce aduce viitorul. Chinezii poate ne zic ceva. :D

  • panavali, vineri, 05.06.2009 15:44
    bord urat

    masina e frumasa dar bordu lasa de dorit , e hidos

  • gabi, vineri, 05.06.2009 16:15
    C30

    Nu stiu ce vedeti la masina asta Un S40 taiat in doua si atasat un fund urat. Si mai e si in 3 usi Cat costa versiunea testata? Cat despre comparatia cu Cee'd, ce sa zic C30 se remarca doar prin designul facut pentru pipitze

  • illy, vineri, 05.06.2009 16:21
    Adimo

    bla,bla bla , cand comentezi ceva pe aici incearca sa te documentezi putin , sunt oameni dezinformat care iti citesc comentariile si s-ar putea chiar sa creada ca fiat sau renault sunt mai sigure ca volvo , cea ce face renault se numeste marketing , cea ce face volvo e siguranta (despre fiat nu zic nimic ca el e iesit din ecuatie) , cat despre mini pun pareu ca nu l-ai condus niciodata si nici un volvoc30 asha ca mucles jondaniel , aia era o gluma , oricum vad ca ti-e greu sa intelegi (mi-am dat seama cand ai comparat kia cu volvo ) ,cum zici tu , fiecare cu parerile lui

  • LauCalin, vineri, 05.06.2009 16:53
    Adimo@

    Adimo, in primul rand daca tot vrei sa iesi din anonimat, conform referintelor tale, nu iti iei Mini, ci Fiat 500 sau Lancia Delta. Culmea e ca C30 e apreciat in toata Europa (wow, ce europeni prosti! :))). Am mers cu Volvo, v-am zis de ce imi place. In plus plansa de bord mi se pare super misto si logic organizata (deci si ergonomica). Unde ati mai vazut acel design deosebit la care se poate pune chiar si o carcasa transaprenta? ;) detaliile mici si aparent neinteresante pot atrage cumparatori. Cat despre siguranta Renault nu vreau sa intru in discutii interminabile. Ganditi-va numai ca Volvo a apartinut o perioada de Renault ;). iar pentru restul detaliilor da-ti un search pe google sa vedeti ce inseamna siguranta a la Volvo ;)

  • IKEA, vineri, 05.06.2009 18:20
    @ Adimo

    Mai Adimo, chiar cu KIA compari tu Volvo? Un plastic ieftin comparat cu otelul suedez. Se stie ca masinile cele mai slab calitativ in interior sunt cele asiatice. Nu demult am avut un Lexus RX, iar interiorul m-a dezgustat. Masina, dupa 100 000 de km, nu se mai vedeau stantate treptele de viteza de pe schimbatorul de piele, iar usitele de la suportul de pahare nu mai functionau automat, numai daca trageai de ele. Asa ca nu cred ca ai fost convins si in cunostinta de cauza, cand ai comparat made in Korea plastic cu IKEA. Dupa cum zicera cineva de pe Automarket, voi, astia cu Kia Ceed'urile ati impanzit internetul, incercand sa faceti imaginea unui Maybach dintr-o masina de nivelul lui Logan. Inca ceva, mi-am amintit ca in 2007 vroiam sa cumpar un KIA Sorento, si cand l-am vazut in reprezentanta, am jurat ca a fost dat peste cap de cateva ori.... Literele stantate in Bull-bar, erau diferite intre ele, parca erau facute la ora de traforaj de niste incepatori. "Lemnul" din interior, era mai slab decat "lemnul" de pe dacia Loagn Edge,facuta pentru India. Si totusi, tu esti convins ca interiorul Kia este superior Volvo-ului.....

  • Adimo, vineri, 05.06.2009 18:33
    @IKEA

    :))))) Ce tare e consateanul de mai sus. Imi place ca tu compari Volvo cu Ikea. Ikea face mobila de duzina, mediocra, care arata binisor si care costa cat sa nu iti para rau atunci cand o arunci. Ti-a iesit porumbelul pe gura. Frumoasa comparatia lui Volvo cu Ikea. Hi, hi Interesant domeniul auto. Discutiile pot continua la nesfarsit. Raman la parerile mele. Am condus Mini cooper la un drive test la A.Bavaria. M-a lasat fara cuvinte. Vroiam sa-l cumpar sotiei. Da a venit criza :) ......................