Mercedes-Benz Clasa M

3.0 ML 350 BlueTEC auto 4Matic

Performante

5.0

În ciuda siluetei ceva mai masive decât la generația anterioară, noul Mercedes-Benz ML se dovedește a fi mai sprinten. Ne-am fi așteptat ca modelele concurenței de la Munchen să îl lase în spate, dar cifrele oficiale spun altceva. Noul ML350 BlueTEC se laudă cu o viteză de top de 224 km/h și o accelerație de la zero la 100 km/oră de 7.4 secunde. Rivalul de la BMW are 215 km/oră și 8.1 sprintul 0-100 km/oră. Deci noul ML este noul rege al clasei și la capitolul performanțe.

  • bbs, joi, 01.12.2011 17:23

    masina este imperiala , dar cu conditia sa ai bani de un amg line. macar jantele de amg ca in variantele cele mai ieftine arata ca si glk standard adica modest pentru un mercedes. insa din nou ca si glk , cu jante mari si vopsite barele in culoarea masini ,arata senzational amandoua. si x 5 are problema asta si pe undeva e normal sa impace si capra si varza. cum arata x 5 cu jantele acelea imense de peste 300 si cum arata cu unele mai subtirele de iarna,

  • slv83, joi, 01.12.2011 17:29
    ML

    La design nu ma bag, insa motorul pare sa fie noua referinta a clasei, mai ales in ceea ce priveste cuplul de camion. Interior de maharajah!

  • lorinczi.thomas, joi, 01.12.2011 17:37
    Aaa...

    "Designul prea cuminte" este tipic Mercedes! LA MULTI ANI ROMANIA!

  • just_me, joi, 01.12.2011 17:37

    'Față de generația anterioară, nu s-au schimbat multe la interior. ' Este adevarat, la interior nu s-au schimbat prea multe. Decat totul.

  • lorinczi.thomas, joi, 01.12.2011 17:37
    Aaa...

    "Designul prea cuminte" este tipic Mercedes! LA MULTI ANI ROMANIA!

  • Adi, joi, 01.12.2011 17:51
    O masina bunicica dar nu se ridica la nicelul concurentei la nimic.

    Prefer oricand un X5 (si clumea e aparut inca din 2006). BMW X5 a fost mereu a fost mai aratos ca Mercedes... @bbs Asa e....daca nu ai jante pe masura masina arata ca draq. Si asta e valabil la orice masina nu numai ML si X5.

  • unckle, joi, 01.12.2011 23:18

    dar de ce sa cumperi jante de la AMG ca tot taranul cand iti poti cumpara un set "adevarat" :) ... mercedes doreste a fi "clasic" ... si asta-i un lucru bun pana la un punct.

  • dumbravaandrei, vineri, 02.12.2011 00:26
    @bbs

    Is curios si eu ce fel de gume poti pune pe jantele alea AMG astfel incat sa poti urca pe borduri sau sa iesi offroad... Daca ai cunostinte de asa ceva, informeaza-ma si pe mine PS: AMG iti iei doar atunci cand vrei performante de tip race-track.

  • Costi, vineri, 02.12.2011 09:41

    Din nefericire comparatia dintre acest ML a fost facuta cu BMW x5,din 2006,cand a aparut noua generatie,atunci da BMW avea o acceleratie de 8,1 s,in varianta de 3l diesel de baza,cu o singura turbina.Acum,datorita tehnologiei bi-turbo,avem varianta BMW X5 4,0D,care are nevoie de 6,6 s pana la 100km\h,intr-adevar in varianta biturbo.Nu stiu ce sa spun despre acest 3l diesel de la Mercedes,daca este sau nu biturbo.Oricum,consider ca v-ati hazardat cu concluziile,nu Mercedesul este cel mai rapid pana la 100km\h,incetati va rog cu favoritismele astea care nu va fac cinste. Toate cele bune!

  • adrian78, vineri, 02.12.2011 10:46
    ...

    Si X5 dupa facelift cu motorul de 3.0d 245cp prinde suta in 7.6 sec deci cu 0.2sec mai lent!!Astept si varianta de 313cp si 630Nm pe X5!!!

  • Coni_D, vineri, 02.12.2011 10:55
    Costi

    S-a facut o comparatie intre un motor cu caracteristici apropiate care exista acum si nu a existat doar in 2006, si anume, cel de pe X5 30d. De ce o bati in cap cu motorul ala de 306 cai, nu stiu. X5 40d este bi-turbo, iar comparatia nu era normala si logica. De altfel, un motor cu mai multi cai, cu doua turbine, dar care are mai putin cuplu decat cel de pe acest Merc :). Sutimile de secunda la acceleratii sunt egale cu zero in viata reala, la astfel de masini. @Adi-masina bunicica Pe cealalta parte, cu noua tehnologie Active Curve( bare stabilizatoare active-decuplabile) reuseste ceea ce nu prea poate niciun alt model. Sa fie destul de bun in off-road si sa aiba un confort la rularea pe drumuri proaste de neegalat, dar si foarte dinamic pe drumuri virajate. ceea ce BMW nu a reusit pana acum. X5 este doar dinamic...si atat. Cu off-road-ul n-are nicio legatura, iar la partea de confort nu sta foarte bine, imperfectiunile drumului simtindu-se cu mult mai mult decat intr-un ML si decat in ceilalti concurenti. Deci pe partea tehnica, este sigur peste concurenta, stai calm. Pe partea de design exterior as indrazni sa spun ca nu-i vreun pas inainte. Se putea mult mai bine. Probabil cu un pachet AMG s-ar imbunatati ceva.

  • Adi, vineri, 02.12.2011 12:41
    @Coni_D

    Cati dintre cei cu SUV merg pe offroad ? Statistica a aratat ca mai mult de 05 % din posesorii de SUV nu le scot de pe sosea si un drum forestier maxim cu care se poate merge si cu o masina normala. Oricum merita sa mai pui 10 mii de euro si cumperi Cayenne. E oricum mai frumos si ai alta imagine in el. Iar Cayenne e la fel de confortabil si capabil in ofrroad ca si ML.

  • Coni_D, vineri, 02.12.2011 12:57
    Adi

    In off-road nu, dar am specificat si drumuri proaste, cam toate de pe la noi din tara.

  • Gabi, vineri, 02.12.2011 13:28
    Bestiale comentariile

    Modelul X nu are nici o sansa in fata modelului Y. Copchii de 12 ani plimbati de parinti pe bancheta din spate intr-un Logan albastru de 1.4 model 2005: pe drumurile din Romania o diferenta chiar si de o secunda pana la 100 km/h nu are NICI o releveanta pentru aceasta clasa de masini. Sa fiti voi fericiti daca utilizati macar 70% din ce pot aceste modele. Diferenta este data de preferintele personale si nu de comparative la miime de secunda

  • Adi, vineri, 02.12.2011 13:49
    @Gabi Aici e vb de secunde bune nu miimi de secunda !!

    Si o secunda jumatate se simte iti spun eu !!! Bine...nu e nevoie. Dar cand dai o suma de bani pe o masina si exsita alta din aceeasi clasa la acelasi pret mai performanta mai economica si mai frumaosa, de ce sa mai cumperi ML cand e sub concurenta ? Doar ca e Mercedes ? Pai cum am ami spus mai bine mai pui 10 mii de cumperi Cayenne.

  • dumbravaandrei, vineri, 02.12.2011 14:30

    Coni_D cred ca a explicat destul de corect si coerent. Sunt masini premium iar cei care si le permit, probabil ca au si foarte multe pretentii. Si da... inclusiv zecimea aia de secunda conteaza. Si dpdv fizic, dar mai ales dpdv al marketingului. Probabil ca la 100 m sprint nu s-ar observa nici o diferenta intre mine si Piedone, dar intre Hussein Bolt si altii din liga lui inseamna o medalie de aur :) Comparatia cu MOTORUL de la BMW este mai complexa. Fiecare motor a fost special proiectat pentru un anumit tip de comportament si un anumit regim de exploatare. Nu prea am vazut proprietari de Mercedes care sa forjeze masina inutil si sa se dea mari alambicari prin targ. Rar am vazut un om sa se dea jos dintr-un mercedes fara sa fie imbracat in costum... in schimb la BMW, situatia e invers. Cred ca si observatia asta spune destul de multe despre tipul de client de la Mercedes si tipul de client de la BMW.

  • lorinczi.thomas, vineri, 02.12.2011 18:43
    @adi referitor la primul comm...

    "BMW X5 a fost mereu a fost mai aratos ca Mercedes..." hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah

  • Urechila, vineri, 02.12.2011 19:05
    Muuulte comparatii aici :)))

    Atatea SUV-uri, si nici unu nu poate face o comparatie obiectiva. Am ML320, am avut X5 si am condus 6 luni si Cayenne. Sa incepem : Cayenne se simte ca un Touareg. Arata extraordinar inauntru si inafara. X5 e OK ca orice BMW, numa ca e cocotat mai sus si suspensia e tare. Simti orice denivelare pe drum ca pe un picior in cur. ML are suspensia potrivita, e AWD si nu se pisha pe el la pante sau pe zapada, nici cu cauciucuri de vara. Ce intereseaza de fapt este : cat de bine se conduce, cat costa intretinere si reparatii, cat consuma ( asta va intereseaza pe voi in EU ), cat de bine isi tine valoarea si prestanta care o confera cand iesi din masina. Cayenne = small dick, big ego BMW = copil cu viteze in cap ML = eleganta, respect, prestanta Bineinteles , am vazut ca in Romania si gozerii au Mercedes ... asta e ca si in vorbele lui BUG Mafia : Ai un Mercedes dar nu ai clasa ca si el Salutare si noroc.

  • octav_bmw, vineri, 02.12.2011 20:13

    @bbs sunt de acord cu dumbravaandrei in privinta gumelor. incearca tu sa mergi cu roti de 20 de toli iarna pe un drum acoperit cu gheata. daca tii neaparat la jante mari mai bine achizitonezi pentru iarna unele de 17-18 toli. zic ca-i mai bine sa mergi sigur decat sa te dai 'smecher' si la prima curba sa ajungi in sant.

  • costind2004, vineri, 02.12.2011 20:15
    dati navala...

    cum? nu s-a lichidat stocul? abia astept sa va vad in traficul din bucuresti, gipan dupa gipan, doar din mindria prosteasca de-a merge cu camionu prin oras... mai ales fufele de un metru cincizeci... care conduc cu genunchiul... cu o mina fumeaza, iar cu cealalta tine smartfonu la ureche...

  • EU, sâmbătă, 03.12.2011 01:16
    Penibili.....oriucum X5 ramane cel mai bun SUV sau SAV cum spun ei.

    X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5

  • Anonimus, sâmbătă, 03.12.2011 12:58

    Chiar daca de obicei tind sa nu fiu de acord cu el, "dumbravaandrei" a pus punctul pe "i" aici. Exista o diferenta maare intre posesorii de MB si cei de BMW. Evident ca fiecare padure isi are uscaturile ei insa padurea BMW parca e formata numai din uscaturi. Este aproape imposibil de neobservat cum posesorii de BMW parcheaza absolut pe mijlocul drumului cu avariile puse, indiferent daca masina este noua, seria 3, 5, 7 sau la mana a doua, a saptea, din 2000, din 90, obligatoriu cu numere de BG. Legea este buna buna pt toti, numai pt beemeri nu. E pacat, mare pacat, caci marca in sine este una buna, iar aceste persoane i-au stricat toata imaginea. Deja am ajuns sa judec o persoana la prima vedere, numai dupa tipul de masina. Iar cel mai usor este un posesor de BMW alb = cocalar/pitzipoanca.

  • CCC, sâmbătă, 03.12.2011 19:00
    @Anonimus Cred ca si tu iti dai seama cat de dobitoc esti nu ?

    Cum poti judeca un om dupa masina ? Sau dupa orice de altfel....daca omul a vrut un BMW din 2000 ca poate generatia noua nu ii place la fel de mult iar in 2000 nu avea suficienti bani de el asta inseamna ca e din ala de zici tu ? Pai tu esti mai cocalar ca el la mentalitatea pe care o ai....(mai bine spus pe care nu o ai :))

  • Anonimus, sâmbătă, 03.12.2011 23:10
    @CCC

    Modul de adresare, tonul si mai ales injuriile fara temei te autodefinesc, fara nici un efort din partea mea. Daca citesti, mai atent ceea ce am scris, poate o sa se aprinda si beculetul deasupra capusorului tau. Eu nu pot sa inteleg administratorii site-ului ca permit injurii de acest gen si cenzureaza altele fara motiv, dupa parerea mea. Am vazut o femeie la televizor, foarte contrariata ca i se ridica masina de autoritati din cauza parcarii neregulamentare si senin se intreba "de ce?" ca doar "a lasat avariile aprinse 5 minte sa-si plateasca si ea factura". Acuma intelegeti "domnu CCC"? Daca ziceti ca sint superficial, as spune ca da, sint. Imi asum riscul sa consider ca un posesor de BMW alb este cocalar sau nevasta de cocalar. Riscul, zic eu, este de 1 la 1000, deci mi-l asum. Cat despre dobitocenie v-as recomanda calduros sa studiati concordanta timpurilor si apoi sa aruncati cu piatra.

  • bbs, duminică, 04.12.2011 00:01

    @dumbrava - pai te rog sa arunci o privire la majoritatea de alde q7 si x5 si ai sa vezi ca au in medie talon de 55/45 asa ca nu mai vb aiurea . nu cred ca iti iei tu x 5 sau ml sa te duci in inima padurii cu el . iar borduri urc si cu jantele mele de pe seria 5 265/35/18 fara probleme . asa ca... @octav_bmw - ti se pare ca am facut referire la anotimpul iarna? sa stii ca si posesorii de m 3 si ml 63 amg iarna isi pun gume de iarna cu jante mai mici. era vb pt vara si daca iti iei asa model sincer chiar nu iti pasa ca la 2 luni te duci iar la indreptat si centrat roti. ia pune-ti tu la un x 5 jante de 16-17 sa arate ca porscu si lasa-ma pe mine sa "gresesc"

  • Anonimus, duminică, 04.12.2011 15:59

    Rusine pt AM care-mi cenzureaza argumentul pertinent si de bun simt pana la urma. In schimb lasati injuriile pe perete sa "ne cultivam" cu totii. Acesta a fost ultima mea vizita pe acest site.

  • Coni_D, luni, 05.12.2011 18:16
    ...

    Orice ar fi, trebuia inca de la inceput sa laudam Automarket ca a avut drive-test cu un Mercedes-Benz, ceea ce este un MARE lucru :)) !!! Nu prea vezi asa ceva pe aici!

  • CCC, marţi, 06.12.2011 15:28
    @Anonimus Faptul ca generalizezi, pt. mine esti un cretin irecuperabil.

    Cunosc personal 3 posesori de BMW alb si nici unul nu e cum ai scris tu. Ramai in prostia ta si nu mai raspunde ca nu ne intereseaza ce crezi tu.

  • @Urechila, marţi, 06.12.2011 16:28

    Unde ai condus masinile alea? In NFS? Si eu pot sa spun ca am condus masinile alea si am ajuns la concluzia ca Chayenne se adreseaza persoanelor dinamice si stilate, X5- cocalari si ML- mosi. E ok asa?

  • Adrian, joi, 15.12.2011 00:20
    @CCC

    Lasa-ma sa ghicesc: de obicei porti sapca cu cozorocul indoit la volan, asortat, uneori cu cel mai nou brand de training suit :)))) La fel ca prietenii tai :))))

  • cosmin, joi, 15.12.2011 21:54
    noul m

    ff tare!cea mai tare dintre toate(parerea mea)!cea mai calumea!numai de lauda despre noul m!ca minusuri sunt deacord cu cei de la automarket.in rest kiar fff buna masina+un nume de remarcat:MERCEDES-BENZ!mi-ar place k cei de la mercedes sa faca si modele entry-level!poate ar avea mai multe vanzari.oricum bft celor de la automarket dar si celor de la mercedes!bv fratilor,continuati tot asa!!!

  • SDC, vineri, 06.01.2012 19:08

    mercedes ml -ml.ml.ml.ml.ml.ml.ml.ml.ml.ml.ml.ml Unde ai condus masinile alea