Tinuta de drum
GLK-ul te cucereşte repede, imediat ce te-ai instalat la volan. Este genul de maşină în care poţi face sute de kilometri fără să te simţi obosit şi în care abia aştepţi să revii. Nu are suspensie pneumatică, precum fraţii săi mai mari, dar asta nu însemnă că inginerii din Stuttgart nu au reuşit să îi regleze aproape perfect suspensia clasică. Uneori, în oraş, ar putea fi o idee cam fermă, dar te obişnuieşti repede. Este perfectă pentru drumuri lungi, indiferent dacă folosim autostrada sau drumul naţional, şi putem chiar să ne jucăm un pic şi în afara asfaltului. Deşi pare un SUV de asfalt, GLK-ul poate negocia fără probleme şi un drum de macadam sau unul forestier nu foarte denivelat. Reuşeşte să îmbine excelent ce este mai bun din ambele lumi: cea a sedanurilor şi cea a SUV-urilor. Poate un compromis, dar unul excelent adaptat ţării noastre.
La nivelul direcţiei, Mercedes-Benz pare că a rezolvat problemele ante-facelift, maşina oferind îndeajuns de mult feedback încât să înţelegi exact ce se întâmplă sub tine în orice moment.
viteza maxima e de 205 km/h, nu CP...trebuie corectat.