Interior
Interiorul lui GLK este un loc plăcut. Chiar foarte plăcut. Este spaţios atât pentru pasagerii din faţă, cât şi pentru cei care călătoresc pe banchetă. În spate au loc chiar şi cei mai înalţi, fără probleme. Iar mutarea levierului cutiei de viteze de pe consola dintre scaune în spatele volanului a eliberat mult loc care este folosit acum ca spaţiu de depozitare. Butoanele sunt puţine şi logic organizate, finisările sunt atente, iar inserţiile metalice sunt foarte plăcute vederii. Singurul lucru care strică cumva feng-shui-ul interiorului este display-ul mult prea mic pentru anul 2014 şi mai ales grafica depăşită a acestuia. Mai ales când comutăm pe harta sistemului de navigaţie, aceasta pare creată pe un computer vechi. Păcat, pentru că am văzut şi sisteme mai bune de navigaţie la Mercedes, dar exemplarul nostru nu beneficia de acestea.
Scaunele sunt excelente, cu multiple reglaje, ceea ce-l va ajuta pe cel de la volan să îşi găsească repede poziţia perfectă la volan. Mai trebuie doar să ne amintim că Mercedes are toate comenzile în stânga volanului, inclusiv ştergătoarele şi pilotul automat. Şi pentru că este o maşină în care putem încărca toată familia, avem şi un portbagaj suficient de generos pe care îl accesăm prin intermediul hayonului cu comandă electrică. Acesta poate adăposti 450 litri de bagaje, o valoare relativ cam mică comparativ cu principalii concurenţi, care oferă portbagaje de 500 litri şi chiar mai mult de atât.
viteza maxima e de 205 km/h, nu CP...trebuie corectat.