Motor / Transmisie
Mercedes foloseşte un propulsor diesel de 2.143 cmc cu patru cilindri ca motor de bază pentru GLK. Este un propulsor robust, aflat de ceva vreme în echiparea modelelor cu stea pe capotă, şi este suficient de puternic şi economic pentru a-şi păstra locul în gamă. Pe GLK, acest motor este disponibil în două variante de putere: 170 CP pentru versiunea 220 CDI şi 204 CP pentru 250 CDI. Pentru cine doreşte mai multă putere, Mercedes încă oferă şi un motor V6 diesel de 265 CP pentru versiunea 350 CDI.
Noi am avut la dispoziţie modelul 220 CDI, motorul de sub capotă livrând 170 CP la 3.200 rpm, în timp ce cuplul motor maxim dezvoltat este de 400 Nm la 1.400 rpm. Cifre suficiente pentru a-i oferi lui GLK un caracter onctuos atât la viteze de oraş, cât şi de autostradă. Motorul se dovedeşte a fi silenţios, habitaclul fiind bine izolat, în stil Mercedes, de zgomotele de afară şi de cele ale motorului. Oferă reprize excelente, dar cel mai bine se împacă cu cutia de viteze automată cu şapte trepte numită 7G Tronic Plus. Spre deosebire de GLK-ul de dinainte de facelift, levierul cutiei automate a fost mutat de pe consola centrală, în spatele volanului. Nu ne deranjează, este discret şi eliberează mult loc între cele două scaune din faţă.
viteza maxima e de 205 km/h, nu CP...trebuie corectat.