
Tinuta de drum
Modelul este orientat spre confort, cu toate că suspensiile nu sunt deosebit de moi. In cazul unei succesiune de curbe abordate la o viteza ceva mai mare, GLK prezinta un nivel ridicat al ruliului. Suspensia sport a modelului absoarbe gropile şi imperfecţiunile drumului, dar nu impresionează prin comportamentul pe viraje, ci doar prin fineţea prin care face acest lucru. Direcţia lui GLK este prea asistată, aceasta fiind uşor de manevrat, dar tinde să rămână în urmă la o succesiune rapidă de comenzi în direcţii opuse. În repetate rânduri, am simţit că direcţia lucrează în contratimp sau este prea lentă. Pentru cei care vor confort, acest lucru n-ar trebui să fie un impediment. Spre comparaţie, direcţia lui Q5 este foarte precisă, dar necesită un plus de efort la manevrare, indiferent de modul pe care este setată aceasta.
La capitolul dinamică, BMW X3 rămâne campionul clasei. În materie de confort, GLK se descurcă bine, dar nu impresionează. Ca de obicei, cei de la Audi oferă un mix între confort şi dinamică, orientat de data aceasta spre cea de-a doua caracteristică, în timp ce Volvo XC60 este un bun "all-rounder", adică le face pe toate la fel de bine.
nota e putin micsorata,acest suv merita mai mult pe drept...!