
Motor / Transmisie
Doar fiindcă este motorizarea entry-level, nu înseamnă că avem de a face cu un motor sub 2.0 litri. Cei de la Mercedes-Benz reprezintă excepţia din segment cu acest motor, unitatea 220 CDI având o cilindree de 2.148 centimetri cubi, dezavantajoasă din punctul de vedere al taxelor şi al asigurărilor. Pe scurt, o cheltuială în plus pe termen lung.
În comparaţie cu rivalii, oferă puterea maximă la cea mai scăzută turaţie - 3.600 rpm, iar cuplul motor maxim este furnizat tot la cea mai scăzută turaţie - 1.400 rpm. Aşadar, ai putere şi cuplu repede şi "de jos". Alături de transmisia 7G-Tronic, poţi să rulezi chiar şi cu 100 km/h fără să depăşeşti 2.500 rpm, nici măcar la schimbările de trepte.
După acel prag, motorul se face auzit în habitaclu, dar începe şi să tragă mai tare. La ralanti, motorul nu se aude în habitaclu, deşi este sesizat în afara automobilului. O ureche de cunoscător distinge imediat sunetul celor patru cilindri în linie, în ciuda evacuărilor duble cu ornamente cromate.
nota e putin micsorata,acest suv merita mai mult pe drept...!