Tehnologie
Nimic de reproşat la acest capitol. Mercedes nu a facit rabat şi şi-a dotat noul GLA cu tot ce avea mai bun la capitolul tehnologie. Avem, astfel, un sistem 4x4 permanent ce poate transfera între 100% şi 50% din cuplu către puntea faţă şi 0-50% către puntea spate. Sistemul se adaptează în funcţie de condiţiile de drum pentru a oferi cea mai bună tracţiune. Avem, de asemenea, cutia de viteze automată cu două ambreiaje şi şapte trepte şi trei moduri de operare (Economy, Sport sau Manual).
Bineînţeles, nu lipsesc sistemele de infotainment clasice, toate grupate prin sistemul Command pe display-ul central. Putem asocia un telefon prin Bluetooth sau găsi o adresă cu ajutorul sistemului de navigaţie. Mai trebuie menţionată şi direcţia sport Direct Steer ce reduce raza de bracaj în funcţie de viteza de deplasare.
Lista de opţionale conţine şi asistare pentru unghiul mort, asistare pentru păstrarea benzii de rulare, sistem de parcare automat, cruise control adaptiv şi sistem Pre-Safe pentru avertizare şi frânare automată în caz de impact iminent. În caz de accident, GLA-ul poate efectua singur un apel de urgenţă prin sistemul Ecall.
Nu s-au saturat cei de la Daimler de motorul asta de 2.2? Cred ca are aceeasi evchime cu marca in sine, si inca nu a avansat in putere , acceleratie sau consum.....