Motor / Transmisie
Modelul testat de noi a fost versiunea C250 CDI BlueEfficiency. Sub capotă se află de fapt un motor turbodiesel de 2.143 cmc ce dezvoltă 204 CP la 4.200 rpm. Cuplul motor maxim este de 500 Nm şi este disponibil între 1.600 şi 1.800 rpm. Motorul este suficient de vioi pentru un automobil coupe, dar nu este suficient de rafinat pentru standardele Mercedes-Benz. Deşi bine antifonat, habitaclul este poluat din când în când de zgomotul acestui motor atunci când se rulează în mediul urban, aducându-ţi aminte că sub capotă se află un propulsor cu doar patru cilindri. C250 CDI se simte cel mai bine în regim de autostradă. Aici, acest motor primează. Iar asociat cu cutia de viteze automată cu şapte trepte, îşi face excelent treaba. Rapoartele cutiei automate sunt foarte bine etajate. Puterea este transmisă, bineînţeles, către puntea spate. Dacă solicităm motorul peste 4.200 rpm, acesta îşi arată limitările, sunetul neplăcut se intensifică, iar propulsorul rămâne fără suflu.
Va rog sa corectati o greaseala, motorul 3.0 TDI 204cp pus pe Audi are 6 cilindri, nu 4.