Mercedes-Benz Clasa A

A200 CDI 1.8 136CP Man

Calitate / Pret

4.5

Mercedes-Benz a anunţat acum câteva zile şi preţurile pentru România ale noului model A-Klasse. Acestea încep de la 24.676 euro, dar pentru un A200 CDI trebuie să începi de la 27.218 euro.

Nu este puţin pentru un automobil de clasă compactă, dar la nivelul premium preţurile sunt comparabile. Ba chiar, curios pentru poziționarea clasică Mercedes, modelul din Stuttgart stă mai bine decât competiţia directă. Noul BMW 118d este mai scump, preţurile pornind de la 28.086 euro, iar noul A3 în versiunea 2.0 TDI de 140 CP costă cam 31.500 euro. Singurul model aproape identic la preţ este noul Volvo V40 D3 cu motorul de 2.0 litri de 150 CP.

  • antonny, luni, 09.07.2012 22:22

    daca comparam cu volvo v40 ...mercedes A200 sta mai prost si pretul e acelasi .......la volvo sa aruncat discutii pretul mare !!!!! oare la mercedes nu e la fel ?????

  • isa.t, luni, 09.07.2012 22:36

    sau o giulietta

  • danutz9393, luni, 09.07.2012 22:39

    In fiecare clasa se fac anumite ierarhii .... Iar apoi apare Mercedes cu un model nou, sau in cazul de fata cu un alt concept si atunci socotelile celorlalti se dau peste cap, la fel si ierarhia. Bravo Mercedes!

  • Suedezu, luni, 09.07.2012 23:37

    O splendida masina,o faimoasa pravalie pe 4 roti,o maimutica inflorita,o caruta spotiva,este excelenta.Es excellente!!!Acest hambar portabil este nemaipomenit,cel mai bun dar de la MBZ..................19 zile am cautat adapostul perfect pentru aurolacii de pe strada,dar acum nu imi mai fac griji.Am gasit insa adapostul perfect.Mi-ar fi placut sa aiba si televizoare ,ca din cand in cand sa mai arunce privirea la TV,dar nu-i problema,pt ca are sistem haudio Harman Kardon,blustutz,uezbe,jak ,mai conectezi si un Afon 4s,e perfect.

  • @ danutz..., marţi, 10.07.2012 00:03

    ....poti fi concret, te rog ca...n-am inteles ce vrei sa zici de fapt...inafara de faptul ca ridici in slavi merc...printr-un comentariu subiectiv si lipsit de consistenta informativa ...in rest?...

  • ian, marţi, 10.07.2012 00:08

    ...e smplu,daca ne uitam la ce le-a placut si la ce nu le-a plcut...e evident...merc merge in continuare pe lux design si confort total...iar motorizarile raman pe doi.....adica il lasa pe BMW pe unu...ca ....n-au incotro...

  • adm, marţi, 10.07.2012 00:26

    misto masina dar nu pot sa zic decat ce-a fost si ce-a ajus :)

  • Ionut.M, marţi, 10.07.2012 00:39

    O foarte buna alternativa la Seria 1...daca scopul tau in viata e sa dai banii pe un hatch la suprapret care oricum e o troaca fata de alte modele. Daca tot vrei sa iei un hatchback scump si bun, Honda Civic este alegerea ideala. Ca spatiu, imagine de marca si fiabilitate, fiindca sunt sanse mari ca un Civic sa nu se strice in viata ta fata de o masina germana care desi sunt prea marite de fanii lor tampiti si fara prea multa cultura auto, tot niste cutii mediocre raman.

  • LauCalin, marţi, 10.07.2012 01:07

    Zice Ionut, posesor de Logan, ca un Mercedes Clasa A este o prostie de masina. Si daca tot zici de Honda ca are imagine de marca, fiabilitate si nu se stica, de ce nu ti-ai luat un Civic la mana a doua? Sau tu esti pe principiul ca o masina noua e buna pentru ca e noua... Si "da", e o prostie sa vorbesti de cultura auto cand vine vorba de Mercedes, nu? :)) Si revenind la Clasa A cred ca va face "zile fripte concurentei". Arata foarte bine si este cu siguranta masina pe care Mercedes se va baza pentru a reveni pe primul loc la vanzari. Motiv pentru care cred ca si dpdv calitativ va fi una din referintele segmentului. Se pare ca Mercedes a facut mari eforturi sa faca din Clasa A un concurent redutabil. Cat de bine le-a reusit, vom vedea. Insa premisele sunt promitatoare. Si apropo de pret, un Mercedes e in specificul sau sa fie printre cele mai scumpe... asa ca nu va mai minunati de pret. Cine se uita la un Mercedes nu prea e interesat de pretul cu 2-3000 de euro cel putin mai mare ca la concurenta. Deci la faza cu pretul Antonny are dreptate.

  • Robi, marţi, 10.07.2012 01:54

    @LauCalin=Daca stam putin sa ne gandim ,pretul este mare fata de o Honda Civic,si zic asta pentru ca nu se merita sa dai in plus cateva mii de euro,doar ca e Mercedes,si nici macar nu iti ofera fiabilitatea unei Honde.Honda e tanc tata,pe langa mercedes,ambalezi motorul la maxim,zi de zi si nu simte,si mai era o vorba comica '' cine cumpara o Honda cu 500.000 de km ,zice ca si-a cumparat masina noua.

  • }, marţi, 10.07.2012 06:54

    Motor Renault 1.5 dci

  • unckle, marţi, 10.07.2012 09:10

    Nu ii inteleg pe "designerii" astia ce motiv pot avea sa "planteze" un ecran pe bord ... arata de zici ca-i un GPS aftermarket un pic mai lucios. Aceiasi impresie de "aftermarket" da si la seria3, la mai toate masinile Audi (cel putin la A8 iese namila aia de ecran din bord de zici ca te-ai mutat cu plasma in masina). Arata bine, dar parca tot W169 imi place mai mult ... deh, creu sa fii obiectiv in cazul asta :)) "Motor Renault 1.5 dci" - si ce vrei sa spui cu asta, stim cu totii ca acest motor echipeaza varianta "entry-level". @Robi si Ionut - nu credeti ca exagerati un pic cu aceste afirmatii? Spun asta pentru ca vad pe strada mai multe W168 (primul A in caz ca nu cunoasteti aceste coduri) decat honda civic din aceleasi timpuri. Poate ca Honda nu vinde atat de multe si asta este motivul pentru care "nu se vad" dar sunt atat de multe A pe strada ca o honda pare "raritate" fata de ele ... cines tie, poate numai aia "putini" au stiut ei ceva de au luat honda si nu mercedes... Auzi la el ... honda este "tanc" ... sa te intreb ce grosime are tabla de pe civic?

  • Robi, marţi, 10.07.2012 10:21

    @unckle-Eu nu m-am referit la tabla,cat de groasa e,eu m-am referit la motor cat de rezistent poate sa fie.

  • LauCalin, marţi, 10.07.2012 10:48

    Robi, asta cu fiabilitatea poate fi relativa. Pentru ca tine si de noroc. Am cunostinte cu Honda Civic care au avut probleme in nici 50000 de km, gen spart pinion in cutia de viteze sau picat directia. Nu contest ca per total Honda face masini foarte fiabile. Pe de alta parte, ca tinuta de drum, confort, probabil si siguranta (nu uita ca Volvo si Mercedes in acest moment sunt considerate cee mai sigure marci de pe piata), finisaje, calitatea inteiorului etc. nu cred ca se poate compara Mercedes cu Honda. Honda mizeaza destul de mult pe sportivitate si chiar si cel mai ieftin Civic are suspensii mai dure... e bine asta, insa nu in orice situatie. Deci eu cred ca problema se pune cam gresit, Civic si Clasa A pot si concurenti pana la un punct. Probabil cea mai buna comparatie se poate face cu versiunile mai puternice, gen Civic Type R. :)

  • LauCalin, marţi, 10.07.2012 10:51

    Rog sa se uneasca cele doua postari: Unckle, unul din motivele pentru care nu prea vezi Honda pe strada nu tine de masina, ci de faptul ca romanii isi doresc cel mai mult masini nemtesti.

  • phlorin81, marţi, 10.07.2012 11:22

    @unkle... Unchiu'... :) imi permit o sugestie pentru tine: nu mai folosi denumiri interne de genu' "W169" pt ca se asterne ceata peste cititori.... Recunosc personal ca si eu am avut probleme de adaptare din cauza ciudateniei cu care, Mercedes isi numeste modelele.... De ex: generatia anterioara a CLS-ului a fost botezata W219 iar cea actuala W218.... (logic in opinia mea ar fi ca denumirile sa fie crescator la fiecare model nou) ....

  • vlad, marţi, 10.07.2012 14:26

    Sunt curios sa o vad in realitate. Designul frontal e cu siguranta reusit, dar stopurile nu mi se par grozave (cel putin in poze). Bineinteles ca arata mai bine cu pachetul AMG, decat in varianta standard, puteati aminti acest lucru! Cat despre motorizari, mai degraba concureaza cu GVI, Audi, BMW si Volvo ofera motoare mai puternice...

  • unckle, marţi, 10.07.2012 14:31

    @Robi - eu cred ca exista destule legende despre fiabilitatea motoarelor Mercedes, nu ai auzit niciuna? Si sa nu imi spui ca "ce a fost a fost" ca aici intervin clasamentele alea de la TUV in care masinile mercedes ocupa locuri prin mijlocul clasamentelor in general, la fel ca si honda ... la fel ca toti ceilalti daca te uiti la o "medie" pe producator. In general trebuie sa stii ca defectele nu apar la o masina doar pentru ca are o sigla sau alta. Defectele apar la toate, iar procentele sunt relativ asemanatoare. http://www.automarket.ro/stiri/dacia-logan-in-topul-defectelor-la-inspectiile-tuv-din-germania-42162.html Uite articolul, AM a avut grija sa aflam cum sta in realitate treaba cu fiabilitatea la nemti acasa. Articolul citeaza organismul de control din germania iar datele reflecta toate masinile respinse la verificare nu doar un sondaj al satisfactiei clientului, aia este altceva. Daca iei cifrele din articolul ala si faci o medie pe ani o sa vezi ca o masina de 6-7ani are in jur de 18% sanse sa prezinte un defect care ar determina o respingere la inspectia TUV. In medie ~18% dintre masini au un astfel de defect - acum, ca ai honda sau mercedes conteaza mai putin ... sunt cateva procente diferenta in media marcilor dar de lovit necazul tot ai o sansa semnificativa la acea vechime. Concluzia este ca toate masinile se strica, iar sansele sa dea necazul peste tine sunt similare. Problema apare cand un cap de bara de W169 costa 90ron iar unu de logan costa 70ron (preturi de pe net la piese aftermarket .. alea originale nu am de unde sa le iau). Diferentele sunt probabil mai mari la piese mai pretentioase. Cert este ca un mercedes te poate falimenta in timp ce un logan "merge si asa". @Phlorin81 - era cam greu sa-i spuna noului CLS "w220" avand in vedere ca au dat denumirea aia modelului S dintre anii 98-2006. Intr-adevar este un pic aiurea modul in care dau numele modelelor ... puteau si ei sa ia seama de la BMW :)

  • Adi, marţi, 10.07.2012 15:00

    Daca ajungi sa compari noul A-Klasse (ori Seria 1) cu Honda Civic, atunci e clar ca nu prea ai habar de masini. E clar ca si Civic este o masina buna, fiabila si performanta, insa in niciun caz nu se compara cu Seria 1 (ori noul A-Klasses); pur si simplu sunt masini construite astfel incat sa fie incomparabile, din cauza diferentelor mari de pret. La modelele premium se acorda o mai multa atentie la niste detalii care pot determina un client existent sa continue ori sa renunte la marca. Miza este mare si nu trebuie gandit strict din situatia personala: iti iei Civic si faci economie de 6000EUR! Am mers si cu Civic (modelul anterior) si cu Seria 1 (modelul anterior)., dar si cu vechiul A-Klasse.... Civicu e o masina decenta, se misca bine, insa e prost antifonata, suspensiile sunt prea tari si nu prea smechere (adica pentru ca masina sa fie stabila, suspensiile trebuie sa fie tari); totusi per total e o masina ok...isi merita banii. Totusi, a o defini ca o masina sportiva, doar pentru ca are un look mai ciudat...not really! Am mers si cu Seria 1 ... chiar daca parea austera in habitaclu, in momentul cand bagi cheia in contact...nimic nu te mai intereseaza...masina se comporta incredibil pe sosea, suspensiile sunt foarte destepte, pozitia la volan este excelenta, motorul dizel trage foarte bine, masina e super stabila, totul e facut astfel incat tu ca sofer sa te simti in al 9-lea cer: esti doar tu si masina... Am mers si cu vechiul A-Klasse ... o masina foarte simpatica si capabila care m-a surprins intr-un mod placut; nu are aceeasi dinamica ca Seria 1, insa calitatea si confortul interiorului este la un nivel incredibil (echipare Avantgarde)... si va spun drept ca intre vechiul A-Klasse si Civic... clar as fi ales A-Klass (la un pret relativ apropiat). Fara supare, Civic e masina buna, insa nu va imbatati cu apa rece, pentru ca nu este o masina premium. Civicul e comparabil cu Astra, Golf, Focus, Megane, Mazda 3...etc, insa nicidecum cu Seria 1/ A-Klasse.

  • dada, marţi, 10.07.2012 15:01

    frate un A d-asta mi-as lua si eu. Pe cel anterior nici nu il suportam

  • AndreiRN, marţi, 10.07.2012 17:42

    O masina care nu merita sa poarte numele Mercedes si o consider o rusine pt ei. Si ei isi dau seama si de acea nu se vinde decat in EU sau zonele mai amarate ale lumi ca fac de rusine firma.

  • Razvan, marţi, 10.07.2012 21:16

    Nu cunosc motorizarile de pe Clasa A , asa ca nu vorbesc in necunostinta de cauza. Dar ca design pot spune ca bate unele clase superioare. Felicitari Mercedes , clasa asta arata extrem de bine.

  • Hadouken, miercuri, 11.07.2012 01:28

    @AndreiRN UE (daca vorbim romaneste, sa o facem pana la capat) ti se pare a fi una din zonele mai "amarate", sau de unde aceasta asociere? Stai linistit ca nu au ajuns inca americanii tai scumpi sa produca o masina la calitatea vechiului A-klasse, asa ca nu le ridica in slavi PET-urile. Oricum, nu aveai de lucru la MPCV? :)) you crack me up...

  • zarnesteanu, miercuri, 11.07.2012 05:28

    Mercedes a facut o miscare desteapta cu A Class. Generatiile trecute n-au avut vanzarile scontate si din pacate lipsa de experienta la vehicule cu tractiune pe fata si-a spus cuvantul. Cu generatia asta noua insa lucrurile au sanse foarte mari sa se schimbe. Ca si BMW si Audi, Benz au nevoie sa intre la productia de volum. Plus motorizarile mici vor ajuta la scaderea mediei de noxe per total. Oricum, e o masina superba si de departe e preferata mea in clasa asta.

  • gigi, miercuri, 11.07.2012 11:34

    cam seamna cu bmw u din aceeasi clasa

  • RAZVAN, miercuri, 11.07.2012 13:27

    nu ma asteptam sa aiba tractiune fata . respect pentru seria 1 de la bmw

  • Anonimus, miercuri, 11.07.2012 15:52

    Nici macar nu imi mai vine sa imi arunc ochii la masinile astea produse de MBZ sau ceilalti.......o arata ea bine,da asta nu inseamna ca e si buna daca e Mercedes.Nu mai am incredere in calitatea si in fiabilitatea nemtilor,pentru ca si-au batut joc in ultimii ani de aceste marci.Va spun din propria experienta ca acum m-am invata minte sa nu mai cumpar de la ei masini,de cand am avut pe mana un Audi a4 care l-am achizitionat de nou si care am avut mari probleme cu el,sa nu mai zic ca i-am spart si motorul de 2 ori,acum m-am lamurit.Inainte sa imi cumpar Audi,nici eu nu credeam in marcile japoneze,eram sub influenta marcilor nemtesti,dar de cand mi-am zis sa incerc si o marca japoneza,de atunci mi s-a schimbat parerea,sunt foarte foarte excelente.Mi-am cumparat un Subaru Legacy,la care il turez zi de zi fara sa pateasca nimic,masina se simte mult mai sigura pe ea fata de Audi care-l avusesem,si nu are nici macar probleme nu am.E adevarat ca nemtii fac masini frumoase dar,se strica mult mai repede decat iti vine a crede.

  • @Anonimus, miercuri, 11.07.2012 17:25

    Ha ha ha ha! Nu mai merg vanzarile la reprezentanta si ai zis sa le resuscitezi pe aici, nu?

  • Anonimus, miercuri, 11.07.2012 19:16

    ''NO NAME'' Da nu mai merg vanzarile la Service-ul reprezentantei si deaia am intrat aici,ca cinestie poate vor veni cineva,poate cu Audi,ca sigur nu sunt eu singurul pagubit.

  • Anonimus, miercuri, 11.07.2012 19:17

    Ca la Subaru,intra in faliment service-ul,numai din revizii.

  • blaa..., joi, 12.07.2012 11:10

    30000 si tre sa pui tija ca sa stea capota? + motor de duster\clio . cel putin dubios

  • razvan, vineri, 13.07.2012 15:31

    Varianta AMG o sa vina cu 300- 400 de cp pe puntea fata ??????

  • zarnesteanu, sâmbătă, 14.07.2012 03:00

    @razvan Nu, va avea tractiune integrala, 4Matic.

  • @Adi, vineri, 03.08.2012 23:43

    Mamaaaa ce gogomanii spui aici frate!!!! :))) In primul rand "dizel"-ul tau se scrie "diesel"! Ti-o spun asa gratis de la mine, caci aici isi dau cu parerea niste baieti destepti cu o minima cunostinta de gramatica. Apoi nei spui ca interiorul lui A class e peste civic? Inseamna ca tu nu ai urcat intr-un civic baietel si vorbesti doar din auzite. Cauta unul, chiar din generatia precedenta urca-te si abia apoi deschide gura. Daca mai poti.

  • Radu, duminică, 07.10.2012 22:10

    Azi am facut un mini test drive ( din baneasa din parcare spre dn1 vreo 2 kilometri, intors si putin pe langa ikea, e un sens giratoriu pentru cine stie ) cu dieselul de 109 cai. Mi s-a parut foarte interesanta masina si daca as avea bani, mi-as lua una. inca nu am condus un bmw seria 1, desi m-am urcat in el. comparatia cu civic nu-si are rostu din foarte multe puncte de vedere, amintesc doar cateva: pretul foarte mare, categoria de oameni careia i se adreseaza masina si lista poate continua. cine a zis ca materialele din civic sunt ca cele din mercedes..nu prea stie ce vorbeste. eu am prins o masina cu suspensii sport, desi nu masina era destul de comfortabila. mi-a placut in special directia si motorul, care desi pare mic, cu 3 oameni in masina aia 109 caluti ma tineau lipit de scaun.