Tinuta de drum
Tinuta de drum este unul dintre punctele slabe ale lui Scenic, in cazul in care judecata se face de un ochi care pune accentul pe sportivitate. Daca avem insa in vedere faptul ca vorbim de o masina de familie, una pentru care primeaza confortul, tinuta de drum al noului Scenic devine una absolut normala. Scenic pacatuieste, insa, la capitolul la care toate monovolumele compacte o fac: ruliul generat de inaltimea ridicata a modelului. Nici Scenic nu reuseste sa sfideze legile fizicii, astfel ca, in general, comportamentul suspensiilor lui Scenic este unul proportional cu asteptarile clientilor carora modelul francez li se adreseaza. Inginerii Renault au tinut sa precizeze faptul ca au montat o noua bara anti-ruliu fata de generatia anterioara, directia fiind si ea imbunatatita simtitor. Per total, daca virajele atacate cu mult curaj nu au dat rezultate foarte bune din punctul de vedere al stabilitatii, cele cateva sute de limitatoare de viteza "plantate" de francezi in satele din nordul Parisului au fost abordate cu mare finete de Scenic.
Bine ca e scris "De Mircea Mester (Paris, Franta)" Dar Mircea Mester simplu ce avea? Te-ai mutat acolo? Sau trebuia subliniat ca ai fost plimbat pana acolo?