Mazda 6 Wagon

2.2 CD175CP Revolution MT

Design

5.0

Este greu să desenezi break-uri frumoase? Aşa se pare. Cel puţin dacă ne uităm la noua Mazda6 Wagon şi apoi la celelalte modele din segment. Modelul japonez pare un Adonis printre suprafeţele colţuroase, reci şi lipsite de emoţie. Sunt puţine exemple care contrazic regula şi care încearcă să pună probleme lui Mazda6 SW.

Asta pentru că reţeta designului Kodo a ieşit aproape de perfecţiune. Designerul noului Mazda3, cu care am stat de vorbă la Salonul Auto de la Frankfurt, declara că noua Mazda6 adună toate condimentele puternice şi le amestecă într-o reţetă extrem de picantă. Rămâne de văzut dacă stomacul autohton va digera bine combinaţia şi va fi atras de un break. 

  • Dacia Plant, luni, 23.09.2013 13:26

    Pretul este unul bun daca ne raportam la celelalte masini (de ex: Hyundai i40).

  • MN, luni, 23.09.2013 14:12

    Ce interior de masina din anii 2000 are!

  • Andy, luni, 23.09.2013 16:01

    @MN Inteleg sa te plangi daca avea volan fara butoane, climatizare manuala etc. Designul e mai sobru in stil nemtesc insa asta nu inseamna ca nu e modern. Inainte sa-ti dai cu parearea despre vreo masina du-te intr-o reprezentanta si urca-te in ea. Din fata monitorului toti sunt experti si emit maxime. Expertiza dublata si de faptul ca romanii sunt in general experti la toate. Revenind la masina: design excelent, moderna, o oferta buna de luat in considerare pentru cineva care doreste un break de clasa medie al unui producator de volum. Singurul minus este volumul portbagajului care putea sa bata 550-600 cum vedem la Octavia care e din clasa compacta (macar ca intentie ca in ultima vreme s-a marit considerabil)

  • H&M, luni, 23.09.2013 16:02

    am vazut modelul limusin..pot spune ca ambele arata foarte bine cat despre interior....da,nu pre exceleaza insa .....la exterior imi pare rau pt.voi,unii, dar le cam bate pe toate din clasa ei ...nu putem face afirmatii certe despre motorizare dar eu unul mizes pe acest sky...luind in considerare ca....nici concurenta nu aduce noutati care sa te dea pe spate ....mai ales in materie de fiabilitate.

  • ctincristi, luni, 23.09.2013 16:54

    "mai există însă şi imperfecţiuni, cum ar fi zgomotul resimţit la rulare", totusi i-ati acordat "izolare fonica: silentioasa". Ceva nu pare consecvent...

  • slVW_83, luni, 23.09.2013 17:05

    Maşina de faţă e supărător de frumoasă, sexy chiar. Categoric e cea mai reuşită din întregul segment însă are şi două puncte fragile - portbagajul al cărui volum e de compactă - motorul cu 0,2 cmc mai mare decât ar fi fost necesar.

  • ctincristi, luni, 23.09.2013 17:23

    (0.2 litri sau 200 cmc sau 0.2 dmc)

  • bogdanm, luni, 23.09.2013 17:26

    @ctincristi Când am notat „Silenţioasă” la capitolul Izolare fonică ne-am referit doar la zgomotul motorului. motor despre care am precizat în text că este silenţios. Dacă ne referim la izolarea fonică generală, atunci observaţia ta este pertinentă, fiindcă habitaclul are acea problemă cu zgomotul la rulare. Aşadar, am decis să facem o medie si să acordăm calificativul Mediu pentru „Izolarea fonică”. De cele mai multe ori, lecturarea articolului poate fi un ghid mai potrivit pentru a înţelege cum se simte maşina. Mulţumim!

  • andy.s, luni, 23.09.2013 21:09

    bravo mazda !

  • MarchenM, luni, 23.09.2013 21:30

    @Andy si ceilalti: ma lasati fratilor vrajeala asta cu spatiul in portbagaj. Pt informatia voastra, A4 Avant are 490 litrii iar BMW Tourer 495 litrii. Sa inteleg ca acolo e totul perfect? Din trio-ul german doar T modell are 540 litrii. Iar la variantele sedan capacitatile nu sar de 460 litrii. Dar la voi se aplica regula dublului standard ca asa sint unii roamani, sufera de o ipocrizie galopanta, cu convulsii.

  • ics, marţi, 24.09.2013 03:02

    Cred ca ati putea face testele ceva mai tehnice. De exemplu comparati consumul teoretic dar in practica difera neproportional. Sunt diferente intre 0,3 si 2,5 l/100km in funtie de marca , model si motor. La fel la sunteul din interior, cred ca ati putea cumpara un instrument de masurare acustica. Asa, ca dat cu parearea cu un ochi pe fisa tehnica mi se pare cam amatoresc. PS am avut o mazda 3 din 2011, 2l 140cp pana s-a dus filtrul ceramic la doar 40.000. Pret inlocuire- 3.300 euro. Am vandut-o. Nu s-a vrut schimbarea pe garantie pt ca ziceau ca e consumabila!!! Asta da relatie clienti. Plus ca dupa mai putin de 2 ani avea rugina pe sub. A trebuit sa platesc eu 'mentenanta' adica aplicarea de vopsea antirugina, cu toate ca avea garantie si acolo de 10 ani parca. Nu am inteles de ce mai dau garantie

  • Bogdan, marţi, 24.09.2013 10:24

    Nu inteleg de ce la mondeo nu a fost luat in considerare 2.2 tdci 200CP. Are aceeasi cilindree ca modelul testat si 25cp in plus Pretul de pornire pentru aceasta motorizare in varianta Titanium de echipare este 27,450.

  • @Dacia Plant, marţi, 24.09.2013 11:27

    Inseamna ca nu stii ce preturi are i40, scrii in necunostinta de cauza. Cu tot cu discounturi poti ajunge pe la 23.000 de euro o varinta similara. Bine, Mazda 6 e un nivel peste, dar tu vorbeai asa in vant de preturi.

  • @Andy, miercuri, 25.09.2013 23:20

    Nu trebuie sa ajung in show-room la Mazda sa ascult vrajeala agentilor de vanzari care isi stiu doar placa invatata pe de rost ca sa ma exprim. Exista teste foarte bine realizate in afara unde iti dau detalii despre interioare, performante etc.

  • gabrielninel, joi, 26.09.2013 14:11

    incercati un ford mondeo de 2.2, 200 cp si sa vedem in cate secunde prinde suta si apoi comparati cu 2,2 175 de cai sau cu 2.0 175 de la ford si hai sa vedem ce poate

  • zumzum, joi, 26.09.2013 22:14

    "Un Volkswagen Passat Variant echipat cu motorul 2.0 TDI de 177 de cai şi echiparea Highline este cu aproape 1000 de euro mai scump, la cei 30.772 de euro." Draga AM,un Passat cu dotari similare (tapiserie piele,jante 19, faruri xenon,audio premium,oglinzi rabatabile electric,scaune reglabile elctric,etc) sare de 38000,asa ca nu mai bateti campii ...