Interior
La interiorul acestui model întâlnim o veritabilă contradicţie. Deşi Mazda6 vine din Japonia, patria tehnologiei, modelul nu arată deloc SF. Niciun ecran LCD, niciun touchscreen, nimic. Singurele afişaje digitale sunt monocrome şi au dimensiuni destul de mici. În mod incredibil, japonezii au reuşit să înghesuie toate informaţiile pe care le afişează alţii pe un monitor de câtiva inch pe o "bandă" de 10 pe 4. Desigur, cei facinaţi de afişaje LCD şi tehnologie cât mai avansată în habitaclu vor fi dezamăgiţi de interiorul acestui model, care pare să fie destul de simplu, dar campion la funcţionalitate.
Al doilea aspect care ne-a plăcut la acest model este scaunul şoferului. În ciuda faptului că suportul lateral nu este pe atât de mare pe cât ne-am fi dorit, ambele scaune din faţă oferă un nivel satisfăcător de sprijin în viraje. Stop. Trebuie să corectăm ultima parte, ne-au placut foarte mult scaunele din faţă!
Nici bancheta din spate nu e rea, aceasta oferind suficient spaţiu pentru genunchii celor trei pasageri, iar persoanele mai înalte decât media nu ar trebui să aibă probleme de acomodare pe unul dintre cele trei locuri.
Al treilea element plăcut la interiorul acestui model este antifonarea. Indiferent de viteza de rulare sau de turaţia motorului, Mazda6 oferă o antifonare de calitate şi doar sunetele pe care TREBUIE să le auzi intră înăuntru. Portbagajul oferă 519 litri. Deşi nu este mai mare decât cel al lui Passat, Superb, Mondeo sau Insignia, spaţiul este generos şi poate găzdui o cantitate "corectă" de bagaje.
In momentul de fata cea mai buna oferta din clasa este Skoda Superb 2.0TDI 170cp Elegance - 26.679 Euro tva inclus. Bixenon AFS2 , toate airbagurile inclusiv laterale spate pe langa cortina si genunchi sofer , scaune reglabile electric , senzori parcare , incalzire in scaune , perdelute spate , jante 17 aliaj , volan multifunctional , tempomat , printre multe altele .